jos alakas lohen savustukseen
ristus että toi sähkösavustin on kätevä
ristus että toi sähkösavustin on kätevä
Jos saan piiskaa kans. *lääh*
...sen kerran kun erehtyy nopeesti hilpasemaan kaupoille, niin jo ollaan mua ronklaamassa*tasan ellinä*...otanko korvasta suakin kiinni ja kuskaan jalkapuuhun*pyöritän simmukaisia...ja vislailen...ja hekotan *
No mikä hiien rangaistus se sitten olisi*nassu kallevillellään*..nääh, liian helppo ratkaisu... Mä pistän silmies eteen killumaan salmiakkikarkkeja...just sen verta inhottavalle korkeudelle ettet ylety niihin....Jos saan piiskaa kans. *lääh*
Öööä...pikkasen tulee kyllä liika nopeella aikataululla, parahin roosa ...tuitui sullekin...Hei kuulkaas nyt! Kesäkuun 8-10. Ketjumiitti jonnekin! Pk-seudulle, Turkuun, Tampereelle, minne vaan kunhan matka ei oo etelästä kamalasti. Mökkejä ei taida enää mistään saada vuokrattua?
Mää korjasin, heinäkuuta tarkoitin. *idiootti*Öööä...pikkasen tulee kyllä liika nopeella aikataululla, parahin roosa ...tuitui sullekin...
Omasta puolesta en voi vielä lähteä lupaamaan niin mitn...mutta oishan tuo hurjan kivvaa *yläpeukuttaa*Mää korjasin, heinäkuuta tarkoitin. *idiootti*
Kun on edes kohtuuajoissa liikenteessä, voi saada aikaan jotain silleen että useammallakin tavalla voisi treffata. Niinko vaikka päivällä puistossa lapsellisten kanssa ja illalla sit ihan muissa merkeissä.Omasta puolesta en voi vielä lähteä lupaamaan niin mitn...mutta oishan tuo hurjan kivvaa *yläpeukuttaa*
mullaki olis just tohon aikaan ommoo lommoo mutta en millään viittis ajaa etelään autolla joka vetää 12 litraa sadalleHei kuulkaas nyt! Heinäkuun 8-10. Ketjumiitti jonnekin! Pk-seudulle, Turkuun, Tampereelle, minne vaan kunhan matka ei oo etelästä kamalasti. Mökkejä ei taida enää mistään saada vuokrattua?
Tuu junalla! Vaikka Tampereelle, se on vähän niinko neljännesmatkassa. Mulle neljännes, sulle kolme sellaista.mullaki olis just tohon aikaan ommoo lommoo mutta en millään viittis ajaa etelään autolla joka vetää 12 litraa sadalle
juna on vielä kalliimpiko autoTuu junalla! Vaikka Tampereelle, se on vähän niinko neljännesmatkassa. Mulle neljännes, sulle kolme sellaista.
Mut junassa voi istua ja plussailla ajon aikana.juna on vielä kalliimpiko auto
hyvä pointtiMut junassa voi istua ravintelivaunussa ja plussailla pikkukaljoissaan matkan aikana.
Mä sulle pikkukaljat näytän kunhan tulet.hyvä pointti
eipä uhkailla viatonta maalaispoikaaMä sulle boobluget juotan kunhan tulet.
Jessus, nyt mun pitää hankkia jostain joku suostuvainen moiseenkin.eipä uhkailla viatonta maalaispoikaa
Mää pääsisin mut en tuu.Hei kuulkaas nyt! Heinäkuun 8-10. Ketjumiitti jonnekin! Pk-seudulle, Turkuun, Tampereelle, minne vaan kunhan matka ei oo etelästä kamalasti. Mökkejä ei taida enää mistään saada vuokrattua?
Enkä ole. Ja tule!Mää pääsisin mut en tuu.
Sää oot uus hahmonen
Järjestät sen vapaaksi. Ei oo mitään epäilyttävää! Se on muan AINOA vapaaviikonloppu koko kesänä.heinäkuun 8 -10 olen töissä. aika epäilyttävä idea muutenki.
En taida. Mitäpä siellä kun pilaisin kaikkien ilon.Enkä ole. Ja tule!
Niin, aattele*lilasena elli epäileväisenä*...sitä vois ihan livenäkin nähdä mukavia ihmisiä ja vahingossa vaikka pitää hauskaakin...heinäkuun 8 -10 olen töissä. aika epäilyttävä idea muutenki.
Etpä. Vaan sulla olisi monta lohduttajaa.En taida. Mitäpä siellä kun pilaisin kaikkien ilon.