vierailija
Sinä pidät kirjaa palstailijoiden tissien koosta?ei oo, harppisaksalla ei oo lapsia
tissien koko olis natsannu
Sinä pidät kirjaa palstailijoiden tissien koosta?ei oo, harppisaksalla ei oo lapsia
tissien koko olis natsannu
No huomenta sitten vaan!arvataanpas, mutta sä et arva kuka heräs just yöunilta.
Tibis veikkaan mä.Se on se Dee Dee Ramona
broisku parkaTänään pataan päätyy broilerin paistipaloja, paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa ja herkkusieniä. Ja maustan ihan ite, ei tuu liian suolaista.
Savupaprikaa ja valkosipulia ainakin...
No ei se enää henkiin heräis vaikka sitä ei pataan laitettaiskaan.broisku parka
Eikä, kun nyt isket kiinni niihin hyllyihin - neuvottelet semmosen sopparin, että haet ne asap ku on auto alla .Päivää kettinkiin. Asioita hoidettu, masu pullollaan ja kaffetta kupissa.
Päivän ilmaiskirjasaalis:
Tuuri - Uusi Jerusalem
Eco - Ruusun nimi
Korda - Kuolemattomat
Lawrence - Lady Chatterleyn rakastaja
Grisham - Pelikaanimuistio
J.K. Rowling - Paikka vapaana
Follet - Naakat
Ja Murphyn tuurilla ny olis myynnissä isohko erä lundian hyllylevyjä 3E/kpl joilla saisin kirjahyllyprojektiani edes alulle, mut ne ehtii mennä ennen kuin saan järkättyä ittelleni ajopelin alleni.
No ei herää juu mutta sen kuoleman ois voinu estää.No ei se enää henkiin heräis vaikka sitä ei pataan laitettaiskaan.
Tunkiolleko se pitäis heittää?
Ei usko että on tibis kun käytti sanaa menneiltä ajoilta niin tibishän on melko uusi täällä.Tibis veikkaan mä.
Jos en väärin muista niin tibis on wanha palstailija niin kuin minäkin olen.Ei usko että on tibis kun käytti sanaa menneiltä ajoilta niin tibishän on melko uusi täällä.
Tuu mats informeissön!!!Arvaapas mitä* kuikuilee kujeilevaisena*...no, et edelleenkään joten kerron.
Aamulla ukko kolis aika kumeasti ja hiukan ehdin jo aatella, että meneekö reisille...mutta eipä toi tullutkaan pahasti, vaikka sitäkin oottelin.
Nyt pähkäilemään sapuskantynkäsuunnitelmia
Kato ettei ole liian tuoretta sapuskaNo ei se enää henkiin heräis vaikka sitä ei pataan laitettaiskaan.
Tunkiolleko se pitäis heittää?
Kalakauppiaan kandeis mennä tohon mätäojalle poimimaan kirjolohia. Eivät enää turhaan kiusaa asiakkaita sätkimällä.Kato ettei ole liian tuoretta sapuska
Kalakauppa saa valituksia ”liian tuoreen” kalan myymisestä – sätkivät kalat ahdistavat | Kaupunki | HS
Tuu mats informeissön!!!