Kenen tissivaosta?booblugessa juodaan bisseä tissivaosta
tietenki isotissisen naisen vaostaKenen tissivaosta?
Kuulostaa kyllä turhan lämpimältä oluelta.
Mä tossa just ruttailin tissejäni yhteen ja totesin että aika pieneksi hörpyksi jäisi. Jos menen takakenoon voi jopa ruokalusikallinen pysyä.tietenki isotissisen naisen vaosta
ei se olut siinä juuri kerkeä lämmetä kun se kaadetaan ja ryystetään samoin tein
juu, kunnon bosat pitää olla tai muuten menee ihan reisilleMä tossa just ruttailin tissejäni yhteen ja totesin että aika pieneksi hörpyksi jäisi. Jos menen takakenoon voi jopa ruokalusikallinen pysyä.
juu, kunnon bosat pitää olla tai muuten menee ihan reisille
mikä nimi me annettas sille tyylille
Ei ois kyllä pöllömpi vaihtoehto sekään... Tuntuisi paaaaaaljon miellyttävämmältä.
Kyl! Kelpaa.mikä nimi me annettas sille tyylille
olisko pussyluge hyvä?
no ainaskaan boobis sä et olet*tirsk*
Ette kyllä arvaa kuka mä olen.
Lipsetti ihan selvästi*tirsk*
Ette kyllä arvaa kuka mä olen.
en uso, silläki on aika isot munkitLipsetti ihan selvästi
Epäselvyyksien välttämiseksi totean että vikaan meni.Lipsetti ihan selvästi
arvuutteluhan se just muksaa onkinEpäselvyyksien välttämiseksi totean että vikaan meni.
Turha sitä arvuutella on, mustat saavat halutessaan tiedon yksärillä oitis. Ja jotkut tunnistavat menneltä ajoilta muutenkin.
paljon se sitte maksaa?Irtisanoin jo. En tykkää hinnankorotuksista.
9,99 euroa. Ja valikoima sekun pienenee.paljon se sitte maksaa?
juu, en määkään välttis maksais kymppiä kuussa siitä että ei tartte enää panna9,99 euroa. Ja valikoima sekun pienenee.
meillä o ollut toi pari vuotta mutta viimeiseen puoleen vuoteen sitä eivät ole katsoneet kuin lapset. Niiden ei kylä tarvitsekaan vielä panna mun puolesta ainakaan.juu, en määkään välttis maksais kymppiä kuussa siitä että ei tartte enää panna
eiköhän tuo ikääntymisen myötä varmistu ihan ilmatteeksikin
Se on se Dee Dee Ramonano ainaskaan boobis sä et olet
ei oo, harppisaksalla ei oo lapsiaSe on se Dee Dee Ramona