Oiii...awwwww...no onnea nyt hurjasti uudesta pikkuisesta! Minkä näköinen on? Vähäruokainenkin?Mites Mr Toffonen, kovinkin voipunut?Perheenjäsen itse asiassa hankittu tänään ja tukee kotiutumaan lähiaikoina
Oiii...awwwww...no onnea nyt hurjasti uudesta pikkuisesta! Minkä näköinen on? Vähäruokainenkin?Mites Mr Toffonen, kovinkin voipunut?Perheenjäsen itse asiassa hankittu tänään ja tukee kotiutumaan lähiaikoina
No ne on jo pakattu talvea odottamaan...mie pöljä hätiköin ja oon unohtanu tään vähälumisuuden kokonaan...Juu, toppatakki olisi ollut asiaa.
Mister minä sen itse asiassa hoidin. Mister on erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja ei malta odottaa.Oiii...awwwww...no onnea nyt hurjasti uudesta pikkuisesta! Minkä näköinen on? Vähäruokainenkin?Mites Mr Toffonen, kovinkin voipunut?
kaskai?Mister minä sen itse asiassa hoidin. Mister on erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja ei malta odottaa.
No vielä parempaa ! Hyvä Toffo*tuulettaa*...ja kesäloma meneekin kivasti enempivähempi pörrätessäMister minä sen itse asiassa hoidin. Mister on erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja ei malta odottaa.
Niinpä pitää maalausurakka hoitaa ennen lomia kuntoonNo vielä parempaa ! Hyvä Toffo*tuulettaa*...ja kesäloma meneekin kivasti enempivähempi pörrätessä
No se nyt on pikkujuttu sun kaltaiselle tekijälle, vasemmalla kädellä menee rivakasti, niin sitten ei muuta kuin baanalle testailemaan huolellaNiinpä pitää maalausurakka hoitaa ennen lomia kuntoon
huomentaHuomenta!
Noin sekunnin kesti arvata.*tirsk*
Ette kyllä arvaa kuka mä olen.
Hmp.Noin sekunnin kesti arvata.
Oot se palstan vakkari psyko.Hmp.
Jaa mihin?joko ootte osallistuneet boobluge-haasteeseen?