Pystyt suunnitelemaan itse, sehän on parasta joustoa!Aamupäivää!
Työmaalla alkaa taas kääntyä sellaiseksi sompailuksi että pidän vapaan tänään ja oon sit viikonloppuna duunissa kun siellä mahtuu jotain tekemäänkin.
No sitä mie vaan, kun se on kaksikotinen kasvi... Mistä tietää, kumpia kylvetyistä tulee? Tyhmiä kysymyksiä, mutta tahtoisin sitä mitä saksalaiset käyttää esim Das echte hell- oluessa. Väärällä maulla ja viljelyllä voi pilata kaiken muun! Nyt mulla on suklaaminttu, joka on talvehtinut ja todella hyvä maku pelkkään veteen, muutama lehti tarvii. Monta muuta minttua olen kokeillut, mutta ei ole samaa ollut yhdessäkään aiemmin. Tuuriahan tuo on, mutta se talvehtimien on tärkeä pointti. Toinen olut, missä on hyvä maku, on se luomuolut, missä on variksenpelätti etiketissä - nimeä en muista, mutta niissä se humalan lajike kiinnostaaP@ula mä jo ostin humalansiemeniä. Tulivat keväällä mutta pah, tarvitsevatkin kylmäkäsittelyn eli mä kylvän ne vasta syksyllä.
Makuja taas on niiiiiiin monia. Ja ilmeisesti kasvupaikkakin vakuttaa aromiin. Me tilaillaan Brewcatin kautta toistaiseksi ja kai ne erikoisemmat jatkossakin. Toki on kiva kokeilla miltä oman sadon tuotteet sit aikoinaan maistuvat.
No en minäkään, mut jos joku muu sattuu tietämään ihan vaan ulkomuistista, on hyvä ajatella ääneen - joskus.P@ula,
Pitää kai vaan kylvää ne humalat ja sit kun ovat tarpeeksi isoja jotta voi erottaa kumpaa sukupuolta se on, istuttaa lopulliselle sijalleen.
Ton oluen humala saattaisi selvitä ehkä jostain jos jaksaisi kahlata sivustoja läpi mutten mä ainakaan viitsi.
voisitko vaikka upota suohon.No en minäkään, mut jos joku muu sattuu tietämään ihan vaan ulkomuistista, on hyvä ajatella ääneen - joskus.
Laitan tähän lisäksi sen syyn, miksi lopetin nikin käytön - siis esimerkiksi tätä en ole ikinä kirjoittanut. Echolla on syynsä, kun sen p@ulan otti, mutta ei se ole ainoa, näköjään. Linkkejä taas käyttää näköjään moni muukin, mutta täytyy näköjään erikseen ilmoitella, jos sattuu jotakin huomaamaan.
No huh huh, sinusta on kyllä paljon enemmän harmia kuin paulasta. Muuta et osaa kuin rääpiä päätä toisille ja "keskustella" hymiöillä.voisitko vaikka upota suohon.
en ymmärrä maxaa.ei prkl, pakko rillata joku päivä maxaa
Maxa welgas caatana!!!siis onks p@ula ekkon alias?
miten sää paula muuten teet noi tekstin sisään integroidut linkit?
taidat olla sen kaiun toinen puoli? Miten tämä sinnuun liittyy muuten?voisitko vaikka upota suohon.
En tiedä mikä on alias kun mulle riittää tämä todellisuus. Se täytyy ottaa sellaisen akun se tulee. Tässä on huonoksi maliksi omilta sivuilta kopioita tekstiä, jossa on linkitykset mukana:siis onks p@ula ekkon alias?
miten sää paula muuten teet noi tekstin sisään integroidut linkit?
atuossa yläpuolella on se kettinki, josta painat osoittimella, ootat hetkisen (joskus kauan) ja sitten liität sen aiemmin kopioimasi linkin pastella tai liitä-toiminnolla. Huono siinä mielessä, että asiaa ei näe ennakkoon. En minäkään kaikkia linkkejä aukaise, mutta pitkät linkit kannattaa laittaa sillä toiminnolla.ei tosta selvinnut että miten tollanen kooli linkki väsätään
No jos ei kaikki ole vielä huomanneet, miksi se Echo on sen p@ula-nikin pöllinyt, tietysti siksi, että voi väärentää tekstejä! Minähän en pysty niitä korjaamaan enää koskaan! Mutta kyllä se johonkin vanhempaankin asiaan liittyy, mistä mulla ei ole mitään käsitystä:No huh huh, sinusta on kyllä paljon enemmän harmia kuin paulasta. Muuta et osaa kuin rääpiä päätä toisille ja "keskustella" hymiöillä.
Tietääkseni en tunne tyyppiä enkä ole ollut vauva-palstalla, kuten moni täällä on ollut. Mutta onhan joku näistä varmaan sama Helekutti, joka on ollut aiemminkin? Miten muka olisi jäänyt pois joukosta?No huh huh, sinusta on kyllä paljon enemmän harmia kuin paulasta. Muuta et osaa kuin rääpiä päätä toisille ja "keskustella" hymiöillä.
Se on siis päässyt sinne sisälle, mutta juonut loput tipat pullon pohjalta, turvonnut niin, ettei ole pois päässyt? Mitä siinä oli ollut? askorbiinihappoa? Katsoisitko vielä sen verran? kauheen moni olut tehdään maissista...Yäks. Vuoden iljettävin löytö.
Siivoan rappusia, niitä josta pääsee -sit joskus kunhan olen sen saanut raivattua- yläkertaan.
Niinsiis tyhjä spitfire-olutpullo. Tai oluesta tyhjä mutta täytteenä sopivasti hiirenpaskaa ja puoliksi mädäntynyt hiirenraato.