The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hgffktytu yugjhv erhigfjv uherfj uher uhg uasao pa :barefoot:

...eli suomennettuna: mie oon ihan rattivasyna taalla, aksailen huolella ja huokaan mutta selvisinpa maanantaista (y)
En ehka ihan kunnialla - meni hiukan rotvailyksi ja hervottomaksi nauramiseksi mutta syytan siita huolella vain ja ainoastaan nuita kesakolleja, joitten peraan tassa naemma saa kattella urakalla - ja pari mokaakin tuli tehtya mutta ne ma tasoittelen uomiinsa huomenna :). Jos ei komoile ja mokaa, niin ei kylla opikaan mitaan(y)

Villasukkakelia pukkaa, voi kiesus etta osas olla aamulla hyytavaa, kun vilkasin lampomittaria...hyrrr, vain niukin naukin kuus astetta ja ulkona tuuli. Pikkasen aurinko pilkisteli mutta kylmaahan se sitten oli pitkin paivaa...nyt on hyva vain olla ja kaariytya lampiman torkkupeiton sisaan :)

Hiljainen ilta edessa...me, myself and I :)

vierailija
Voi jalkaparkoja.

Rymysin kuutisen kilometriä metsässä etsien kantarellejä vaan ei, ei ole täälläkään vielä.

Ja mulla on ihan kamalan kova kantarellimuhennoshimo!
No--- asiasta toiseen, tärkeään. Tunteehan kaikki täällä yhden kasvin, mihin ei pidä edes koskea:
http://www.eskoerkkila.fi/blogi/2011/08/01/611
Se on nyt meillä siinä vaiheessa, että vielä on helppo nykäistä maasta, mutta vaikka oli hanskat kädessä, taisi siitä pirskahtaa jotakin ilmaan, koska huulia kirveli muutaman minuutin pääst' siitä intoilusta ja piti lähteä sisätiloihin, kun tuli huono olo:-(
Naamari päähän ens kerralla - mutta hävittää pitää kaikki, etteivät lisäänny yhtään!

• Tykkää
Reactions: -tibis
Yinksu
No onpa viddu kiva kuulla jälkikäteen että kun minä oon viikonloppuna ollu itkunen ja yksinäinen ja ihan masis niin muu perhe on kakkukestitelleet....miksi mua ei kutsuttu sinne....:unsure:

Päi ja vää.
Iltateet menossa. Niin hörhömäinen olo, että illalla tulee mulle ihan sovelias leffa - Pähkähullu professori.

Päivän ilmaiskirjasaalis:
Kemal - Haukkani Memed
Harris - Punainen lohikäärme
ja 18 Best stories by Edgar Allan Poe

Yinksu
No tuohon on kylla paha menna sanomaan mitaan...sun kannattaa kysya asianlaitaa ihan suoraan heilta, ettei jaa millaan muotoa mitenkaan kaivelemaan
Enpä taida vaivautua kysymään. Pitäkööt kestinsä perkele. Kyllä mä tiesin että juhlan aihetta on mutta en tiennyt että siellä oikein kakkukestejä pidellään, en ajatellut että mitenkään koko perheen voimin... Ilman mua.

Enpä taida vaivautua kysymään. Pitäkööt kestinsä perkele. Kyllä mä tiesin että juhlan aihetta on mutta en tiennyt että siellä oikein kakkukestejä pidellään, en ajatellut että mitenkään koko perheen voimin... Ilman mua.
Melkoisen erikoista meininkia kylla...mun mielesta saat ihan luvan kanssa vetaista herneet nekkuun asiasta, tosin ei se nyt taida mitaan auttaa... Mutta itse en vois moista asiaa villasella painaa, vaan ottaisin kylla selville, etta mika ihme kuvio nyt on menossa.

Koetahan jaksella siella, tinkunen *halaan*

Yinksu
Melkoisen erikoista meininkia kylla...mun mielesta saat ihan luvan kanssa vetaista herneet nekkuun asiasta, tosin ei se nyt taida mitaan auttaa... Mutta itse en vois moista asiaa villasella painaa, vaan ottaisin kylla selville, etta mika ihme kuvio nyt on menossa.

Koetahan jaksella siella, tinkunen *halaan*
Olkoot, vituttaa vaan. Enkä mä oo ees perheelle edes paljon itkeny tai valitellu, eilen ekaa kertaa kälyl sanoin että en jaksa, on paha olla. Mut olkoot , mitäpä sitä kyselee ei se enää mitään hyödytä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä