Boobabe
Istu sinä. Mä poljen.Tuukko kyytiin
Istu sinä. Mä poljen.Tuukko kyytiin
Heh - enemmän huolettaa, jos tuo traktori särkyy, korjaajia ei taida olla elossa lähimaillakaan. Kauppias tilaa kaikkea mitä me ostetaan ja loput kasvatetaan itsemitähän sinäki ihmisparka uskallat syödä tuon ruoka hysterian takia.
melko ankea elämä muutenki kun mielessä vaan vaaralliset ruuat.
Mihkä perkeleeseen sitä reittiä ees kuljetaan? Tonne skutsiin? Jos joku sinne haluaa, ei varmaan tartte erillistä kulkureittiäTaitaapi tulla oikeustaistelu, aikovat tehdä kulkuväylän pihani läpi tuon aidan takana olevaan asuntoon ikkunani editse, asemakaavassa se on piirretty talon toisen päädyn kautta, jolloin se ei veisi minun yksityisyyttäni.
http://i2.aijaa.com/b/00026/14185671.jpg
Pihakalusteenikin viroa puhuvat pihantekijät roiskivat pitkin metsikköä
http://i8.aijaa.com/b/00046/14185670.jpg
Ton aidan takana on yksi asunto, johon aikovat tehdä uuden kulkuväylän asuntoni ainoan ikkunan editse.Mihkä perkeleeseen sitä reittiä ees kuljetaan? Tonne skutsiin? Jos joku sinne haluaa, ei varmaan tartte erillistä kulkureittiä
Ois tuossa lääniä tehdä vähän kauempaakinTon aidan takana on yksi asunto, johon aikovat tehdä uuden kulkuväylän asuntoni ainoan ikkunan editse.
Nii olis, mutta kolmen metrin päästä seinästä on tontin raja ja kulkuväylähän ei saa mennä naapuritontin puolelle. Kuten aiemmin totesin niin sen voisi tehdä sieltä, mihin se on alunperin hyväksyttykin, eli talon toisen pädyn kautta, mutta keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö ilmeisesti kostaa nyt mulle näin sen toukokuisen lehtijutunOis tuossa lääniä tehdä vähän kauempaakin
Isolle kirkolle asti!Mää meen huomenna helsinkiin
mää kiertelin eilen pihaa nokkosjahdissa mutta en laittanu kompostiin vaan pakkaseenVoitin taistelun villiviinä vastaan. Nokkosten kanssa tuli tasapeli: nokkoset on kompostissa död mutta mulla on näppylöitä
Joo, ainakin isoon taloonIsolle kirkolle asti!
keitit ehkä liian kauan ja suolattomassa veessä?Jotenkin vetisiä nää ruotsalaiset potaatit.
Enkä kun jätin hieman raaoiksi ja kaadoin kunnolla suolatun veden veks ja annoin jälkikypsyä pari minuuttia. Pahan makuisia lisäksi.keitit ehkä liian kauan ja suolattomassa veessä?
Mä pistin kuivuriin mutta niitä on niin p-leesti. Jotain muutakin on hyvä syödämää kiertelin eilen pihaa nokkosjahdissa mutta en laittanu kompostiin vaan pakkaseen
kun ovat kuulemma puhuneet että niitä voi syödä