The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on se hiljaisuus, edes töllössä ei kykene pitää ääniä lujalla jos on tekstitys niin ei tarvi ollenkaa ääntä. Mulla on aina ollu näin et jos elämäs jotain surua niin mun pitää saada olla hiljaisuudessa. Ja sitte ne tietyt kappaleet ei niitä vaan pysty kuuntelee, ehkä koskaan. Onhan mulla edelleen ekasta erostakin biisejä ja artisteja että en voi kuunnella enää. Väkisinkin tietty kuulee mutta sit yritän sulkee korvat.
Mulla Eaglesin "Hotel California" oli laulu jonka tahdissa vein ex- rouvakultani ensimmäistä kertaa tanssimaan.
Voin sen kuunnella mutta en tanssi. Enkä ny muutenkaan just tanssi joten who cares.
Jos vielä joskus astun avioon, niin Suvivalssi on jo käytetty. Seuraava häävalssi saa luvan olla joku muu.

Ei tartte tallata samoja polkuja uudestaan ja uudestaan kiertääkseen ympyrää.

Yinksu
tinkunen pieni...*silitan ja paijaan ja halaan*...anteeksi jos ja kun tein olosi kurjemmaksi, ei ollut tarkoitus...
No ethän voinut tietää etkä tietenkään jätä laittamatta niitä mitä laitat, mulle tulee nyt kuitenkn aina jostain itku niin eihän kukaan voi olla kuin kusi sukassa sen takia. Toi vaan tuli niin elävänä mieleen kun muistan sen niin tarkkaan sen hetken ja sen tunteen.

Tää oli tanssikappale ekaa kertaa exän kans
Se että exä on nyt ex ei ole tehnyt tuosta kappaleesta huonompaa tai että en kuuntelisi sitä. Kaunis edelleen. (biisi)
Enkä mitenkään erityisesti enään yhdistä tota häneen.
Hyvä biisi on hyvä biisi.

vierailija
Mulla Eaglesin "Hotel California" oli laulu jonka tahdissa vein ex- rouvakultani ensimmäistä kertaa tanssimaan.
Voin sen kuunnella mutta en tanssi. Enkä ny muutenkaan just tanssi joten who cares.
Jos vielä joskus astun avioon, niin Suvivalssi on jo käytetty. Seuraava häävalssi saa luvan olla joku muu.

Ei tartte tallata samoja polkuja uudestaan ja uudestaan kiertääkseen ympyrää.
Mmm, aiotko ottaa vaimoksesi jonkun muhammettilaisen?

Mie hipsittelen nyt unikuville, toivottavasti :)...noi tamanpaivaiset koomailupaikkarit nyt varmaan soi karkea pois mutta jos toi NukkuMasanen ois nyt mun kans yhteistyossa ja kaluttas sitten kunnolla(y)

Hyyveli yyteleita sulle, nuku hyvin ja uneksi viela kauniimmin :)*pus*

• Tykkää
Reactions: epek
Mmm, aiotko ottaa vaimoksesi jonkun muhammettilaisen?
Mä ny uskallan väittää osaavani ulkoa jokusen sataa valssia. Siihen päälle jokunen sata humppaa ja tangoa. Rokit ja popit päälle. Väittäisin, että ihan ulkomuistista vieläkin menee lennosta enemmän lauluja mitä sinä olet koskaan kuullut. Vaikka en ole kolmeen vuoteen koskenut ainoaankaan soittimeen.
Jos saan lunttilaput avukseni niin määrä nousee aikamoiseksi.

Ja sinä et muuta keksi kuin muhametin? En voi sille mitään jos vika on sinun vajavaisessa mielikuvituksessasi.

Jos sä et keksi häävalssiksi mitään muuta kuin Suvivalssin niin se ei ole mun vikani. Akseli ja Elina on ihan yhtä suosittu joten kokeile jos se vaikka kelpais?

Jos ja kun vielä joskus laitan bändin pystyyn ja erehdyt tilaamaan sen häihisi, niin häätanssin jälkeen on luvassa
"pillitä, Elli pillitä" ja sen jälkeen tää:
Ihan vaikka vaan vittuilun vuoksi mutta rahat on tossa vaiheessa jo taskussa.
Badding ja Sulamith:

Kas kun ei nukuta...

Jos tangoista puhutaan niin jotkut osaa tehdä niitä duurissa, niinku Jules Sylvain:

Valsseista taas... Erik Lindström sävelsi "pikku midinetin" kymmeniä vuosia ennen kuin "midiä" tai "nettiä" oli edes keksitty: No juu, ompelijatartanhan se tarkoittaa...

Amöriikassa taas humppaa kutsutaan kantriksi.
Mut hirveen harva hoksaa, että tämäkin laulu on Dolly Partonin käsialaa. Ja kantria eli humppaa. Dolly Parton taas on mahdollisimman kaukana tyhmästä tissiblondista.

Ja jonain kauniina päivänä mä opettelen soittamaan saksofonia... ja istahdan portaille ja soitan sillä iltahämärään "kun hämärtää hän kumartaa".
Puuttuu vain portaat, saksofoni, osaaminen, iltahämärä ja hän kenelle soittaa. Muutoin melkein kaikki onkin vain harjoittelua vaille valmiina.

vierailija
Ja jonain kauniina päivänä mä opettelen soittamaan saksofonia... ja istahdan portaille ja soitan sillä iltahämärään "kun hämärtää hän kumartaa".
Puuttuu vain portaat, saksofoni, osaaminen, iltahämärä ja hän kenelle soittaa. Muutoin melkein kaikki onkin vain harjoittelua vaille valmiina.
Sinä se sitten jaksat jauhaa itsestäsi. Perusta blogi.

Huomenta. Jäi mun nukkumiset aika vähiin. Tunnin välein heräsin ja ensin koski nilkkaan,meni aikaa ennen ku lääkkeet autto. Vähän aikaa sai olla ilman kipuja ja sit alkoi koskemaan sormiin ja käsivarsiin.

Huomenia!

Maanantai. Päivä, jona työmaalla ei ainakaan töitä pääse tekemään.
No, saapahan sit järjesteltyä muita juttuja ja hörpittyä kahvia litratolkulla ja ihmetällä, miten voikin olla niin tehotonta...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä