Tota....
Ja. Ma en oo mikaan blondi
.
..nooo...jos mennaan powwon varin mukaan niin ma oon ihan niin hemmetin vaikee kuin olla ja saattaaTota...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Herrat_pitävät_vaaleaveriköistä
Marilynin parhaita.
Hittolainen jos asiat vois päätellä tukanvärin perusteella niin maailma olis helppo.
Onneksi blondit on helppoja. Yh- mammat ny kaikki tietää.
Mun kaltaiseni keski- ikäiset kaljamaha- äijät tietää vielä varmemmin.
Onneksi tässä ei tartte ottaa kantaa omaan fetissiini punatukkaisista naisista.
Jjepulis. Nii olikin...nooo...jos mennaan powwon varin mukaan niin ma oon ihan niin hemmetin vaikee kuin olla ja saattaa
Mutta - Marilyn (Norma) oli ihana
Marilyn oli oikeasti punahiuksinenJjepulis. Nii olikin.
Mulle on täysin käsittämätöntä miten nainen voi olla noin upea olematta punatukkainen?
Ittehän olen helppo. Ei siinä tartte kuin lehmänsilmäkatseen ja oikeella hetkellä lausutun taikasanan "Pyttipannu" niin taas totean miten halvalla mua vietiinkään.
Ihana <3Marilyn oli oikeasti punahiuksinen
Todistaako tämä sen, että mun fetissini toimii?Marilyn oli oikeasti punahiuksinen
Siinä meni AK:n yöunetIhana <3
No jos meni, niin hyvallepa meni ...tai sitten painvastoin ja nakeekin niin makeita unikuvia, etta!Siinä meni AK:n yöunet
Joutaa sitä aina yhden yön touhuta hyvässä seurassaNo jos meni, niin hyvallepa meni ...tai sitten painvastoin ja nakeekin niin makeita unikuvia, etta!
..jep, makkeelle ei saa olla liika persoJoutaa sitä aina yhden yön touhuta hyvässä seurassa
Onneksi huomenna on lauantai!Siinä meni AK:n yöunet