Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Otan osaa :( ❤
Mä oon yhden kkm jatkanut heti tyhjennyksen jälkeen. Eka kkm oli rv 15+5 niin vaati vähän kauemmin sulattelua. Syksyisen km jälkeen olin leikkauksen jälkeen (poistettiin toinen munanjohdin) niin raato ettei uusi raskaus houkutellut. Helmikuisen spotaanin km jälkeen ei pidetty kyllä varsinaisesti taukoa.
Eli mikäli itsestäsi tuntuu että jaksat yrittää niin go for it. ❤
Kiitos <3

Voi ei, sulla ollu tosi rankkoja kokemuksia ja pettymyksiä :( toivon teille kaikkea hyvää <3

Joo jotenkin jännä fiilis, kun on tavallaan kans niin helpottunu olo, oon vaan tyytyväinen ettei enää "tarvii" olla raskaana kun ei oo sellanen olo ollu vähään aikaan sisäisesti. Tiettekö ettei tarvii "ylläpitää" sitä raskautta kun ei oo ollu kunnolla sellanen olo että siellä joku kyytiläinen olis. Vaikee selittää. Rankempaa olis jos olis tullu ihan puskista.
 
Siis tottakai mä elin niinkuin raskaana oleva elää ja olin onnellinen, mut jollain tapaa oli vaan hirvee epävarmuus koko ajan, sellainen mitä ei esikoisesta ollut ikinä, ja nyt se epävarmuus loppui. Itkettää, mutta tää asia sai nyt päätöksen, en mitään muuta vihaa niin paljon kuin epävarmuutta.
 
Kiitos <3

Voi ei, sulla ollu tosi rankkoja kokemuksia ja pettymyksiä :( toivon teille kaikkea hyvää <3

Joo jotenkin jännä fiilis, kun on tavallaan kans niin helpottunu olo, oon vaan tyytyväinen ettei enää "tarvii" olla raskaana kun ei oo sellanen olo ollu vähään aikaan sisäisesti. Tiettekö ettei tarvii "ylläpitää" sitä raskautta kun ei oo ollu kunnolla sellanen olo että siellä joku kyytiläinen olis. Vaikee selittää. Rankempaa olis jos olis tullu ihan puskista.
Saa alkaa toipua rauhassa. Parannella haavoja. Ymmärrän. ❤
 
Okei :)

Saako kysyä, onko teillä tutkittu näitä toistuvia keskenmenoja mitenkään?
On. Ei ole kromosomivikoja. Ei tukostaipumuksia. Tosin nyt kun päästiin lapsettomuuspolille 4km jälkeen. Annettiin primaspan 100mg päivittäin koska kuulemma mikrotukoksia voi silti olla. Sekä lugesteron 200mg eli keltarauhasta ovulaatiosta lähtien.
Myöhäisessä km tehtiin ruumiinavaus vauvalle ja mitään vikaa ei löytynyt.
Saanut vaan diagnoosin taipumus toistuviin km.
Mutta periksi en oo vielä antanut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
On. Ei ole kromosomivikoja. Ei tukostaipumuksia. Tosin nyt kun päästiin lapsettomuuspolille 4km jälkeen. Annettiin primaspan 100mg päivittäin koska kuulemma mikrotukoksia voi silti olla. Sekä lugesteron 200mg eli keltarauhasta ovulaatiosta lähtien.
Myöhäisessä km tehtiin ruumiinavaus vauvalle ja mitään vikaa ei löytynyt.
Okei. Jännä ettei mitään löydy.. Toki tietysti erittäin hyvä ettei kromosomivikoja ym ole, toivoa on sitten ilmeisesti niin kauan kuin munasolut irtoaa? Toivotaan että lääkityksen alkaa nyt tehoomaan!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Veeruli Halaus! Mulla oli tuulimuna vähän ennen kuopuksen tärppiä.. Mulla myös ihan samanlainen fiilis ennen ku selvis.. Ja samalla tavalla tuhrutteli ja sit se vuoto.. Oikeestaan just noin meni mullakin ku sulla. Ultra-aamuna alkoi enemmän vuotamaan ja sen päivän iltana tuli niitä kalvoja tai mitä lie ja kohtu supisteli kovasti. Ei pidetty yrityksessä taukoa, ja tyhjentyi hyvin. Hcg seuranta oli nii kauan että oli alle 5. Voimia ja onnea yritykseen taas :love:.
 
Veeruli Halaus! Mulla oli tuulimuna vähän ennen kuopuksen tärppiä.. Mulla myös ihan samanlainen fiilis ennen ku selvis.. Ja samalla tavalla tuhrutteli ja sit se vuoto.. Oikeestaan just noin meni mullakin ku sulla. Ultra-aamuna alkoi enemmän vuotamaan ja sen päivän iltana tuli niitä kalvoja tai mitä lie ja kohtu supisteli kovasti. Ei pidetty yrityksessä taukoa, ja tyhjentyi hyvin. Hcg seuranta oli nii kauan että oli alle 5. Voimia ja onnea yritykseen taas :love:.
Kiitos <3

Toivottavasti tulis tänään jo suurin osa ulos mullakin, sais senkin asian finaaliin. Pääsis jatkamaan taas elämää eteenpäin :) oliko sulla kovia kipuja?

Nykyään ei kuulemma ole mitään seurantoja, jos tuntuu vielä viikon kahden päästä että vuoto ei lopu niin sitten kontrolliin. Muuten voi r -testillä sit kattoa parin viikon päästä että hormonit on lähteny laskuun/poistunu.
 
Dpo9 kp 24/27-30

http://aijaa.com/XPGrTX

Tuli haamu päiväpissistä!!!!! En tiiä näättekö te mut mä näin ja näkyy haaleesri kuivuneessakin testissä!!

Oireita ollu kyl hirveesti. Ovulaatiosta lähtien. Osa varmaan "kuviteltuja" mut jtn kuitenkin.

Nyt parin päivän sisällä on oikee tissi kipeyty ulkoreunasta sisältä kuitenkin aivan törkeesti! Ne tuntuu viileiltä kun niitä ei kosketa mut tulikuumilta sit käteen. Ihan kun maito pakkautuessaan tisseihin. Ei hyvää päivääää voiko olla plussa!!!

Mua ihan itkettää!! Niin odotettu tää olis!! <3

Maha on todella painavan tuntunen ja "sykkii" tuolla aivan alhaalla..

NÄÄTTEKÖ MITÄÄN??
 
Dpo9 kp 24/27-30

http://aijaa.com/XPGrTX

Tuli haamu päiväpissistä!!!!! En tiiä näättekö te mut mä näin ja näkyy haaleesri kuivuneessakin testissä!!

Oireita ollu kyl hirveesti. Ovulaatiosta lähtien. Osa varmaan "kuviteltuja" mut jtn kuitenkin.

Nyt parin päivän sisällä on oikee tissi kipeyty ulkoreunasta sisältä kuitenkin aivan törkeesti! Ne tuntuu viileiltä kun niitä ei kosketa mut tulikuumilta sit käteen. Ihan kun maito pakkautuessaan tisseihin. Ei hyvää päivääää voiko olla plussa!!!

Mua ihan itkettää!! Niin odotettu tää olis!! <3

Maha on todella painavan tuntunen ja "sykkii" tuolla aivan alhaalla..

NÄÄTTEKÖ MITÄÄN??
Jotain siinä näkyy. Väristä vielä hankala sanoa onko. Toivotaan vahvistumisia:)
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Paljon tullut tekstiä välissä! Päivitän nyt omat testaukset lyhyesti, kun puhelimessa huono selain. Kommentoin muiden testejä myöhemmin.

Aamutesti selvästi vahvistunut, ylin on tältä päivältä (pp10/dpo14), sen alapuolinen eiliseltä.
http://aijaa.com/VeXzyi

Toivottavasti tämä nyt kestää, 13 alkionsiirtoa takana. Viime kesäisestä kemiallisesta jäi vähän huono fiilis, kun alkuun selvä positiivinen testi alkoikin sitten haalistua.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Veerulille pahoittelut :(

Me ollaan km jälkeen heti yritetty.. viimesimmän jälkeen pidettiin vähän taukoa kyllä mutta ihan omasta tahdosta.

Mua pelottaa ihan koko ajan että tää menee nytkin kesken. Mietin jokaista mahatuntemusta. Huomenna taas näkee missä mennään.. hirvittää kun monella mennyt ns turvavkojenki jälkeen kesken :/

Pitäisi ehkä olla lukematta..

9+3

Heiii... ja onnee plussista!!
 
Palliton ja Hantta Molemmilla jotain heikkoa näkyy, väristä en oikein tiedä. Toivottavasti huomenna vahvistunut!!

Tuba factor Hieno plussa. Todella teille toivoisi että nyt kaikki menisi hyvin!

Veeruli Oli mulla sillo ekana päivänä kova kipu, supisteli, kun tuli se isompi klöntti.. Otin särkylääkettä kipuun. Sit kivut helpotti ja vuoto kohtuullista. En muista yhtään kauan vuoti. Ja mulle se hcg seuranta verestä määrättiin ihan sillo ku lääkäri tuulimunan totesi. Mutta käytännöt muuttuu, kaikessa säästetään jne. Varmaan on paikkakunta kohtaisia erojakin. Jaksuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Veerulille jaksuhali ja pahoittelut :(
Tuba factor onnittelut ihanasti vahvistuneesta viivasta :giggle:
Pisamapeikolle tsemppiä huomiselle ja muutenki (y)

itellä ollu tänään niin kiire päivä että ei ole kerenny hirveesti oloja miettiä. vaan sempä tein vaikka en mikään uskova ole, niin yläkertaan lähetin viestin että voisko meitä nyt jo vihdoin muistaa semmoisella pikkuihmisellä, kun ollaan niin kiltisti jo kauan ootettu.. :notworthy:
 

Yhteistyössä