No mikset Etkai säkään nyt iha keskellä korpee asu??vaikka asuisit naapurissa niin en mä sinne asti näe.
On sillä ollut pari valoisaa hetkeä.ei tänään vaan aina.
mut sää asut jumalan selän takanaNo mikset Etkai säkään nyt iha keskellä korpee asu??
Se nollapeli on jalleen lahella ...kattellaan matsi loppuun.Vielä kun Koskinen sais pidettyä nollat mutta voitto pääasia
Jep, sitten tiedämme miten käviSe nollapeli on jalleen lahella ...kattellaan matsi loppuun.
mut sää asut jumalan selän takana
Kello kay onneksiJep, sitten tiedämme miten kävi
Kuutisen minsaa enää
..taalla jumalan selan takanahan taitaa olla kohta ruuhkaa...mut sää asut jumalan selän takana
no melkein, mutta ei ole yhdenkään naapurin ikkuna niin että sisälle näkis.No mikset Etkai säkään nyt iha keskellä korpee asu??
joskus määkin viä muutan niin lähelle kaupunkia et oon edes jumalan selän takana...taalla jumalan selan takanahan taitaa olla kohta ruuhkaa...
...no missa ihmeen avaruuden laidalla sa sitten oikein oot...?!joskus määkin viä muutan niin lähelle kaupunkia et oon edes jumalan selän takana.
Hyvissa ajoin sitten talla kertaa liikenteeseenKovin vastustaja lyötiin neljä nolla. Alkaa olla aika suunnitella et torilla tavataan!
Nythän pelit vasta kunnolla alkaaKovin vastustaja lyötiin neljä nolla. Alkaa olla aika suunnitella et torilla tavataan!
- Henki se elavastakin kulkoo, sano mummu kun helmojansa heilutteli.....juu, avasin just ikkunoita tuuletusta varten.