...että kosketelkaa vaan toisianne *yläpeukuttaa*
Jepulis. Ja ihan sama miten ittekukin "arkistoi" kunhan tarvittaessa löytää.täältä löytyy ruuvari sängystä, sivuleikkurit ja mattoveitsi olkkarin pöydältä, vasara kompuutteripöydältä ja tiskipöydältä vasara ja hylsysarja. vasaroita pitää olla aina käsillä
Höpsistä Misu.Moikandeerukset kaikille !
Just tulin kotio, hiukan on matalakiitoa eli oon aivan vaiheessa. Piti kiitää kaupungille ja nyt pikaruokaa...öö, jätetään väliin...ja lahjapaketointia ja teippausta ja yhden hakemista ja toisen opastusta ja kolmannen kuulustelua...
Kisastudiolinekin pitäs joutaa perustamaan ja sitä ennen käydä suihkussa ja tutkia reinoa , rakasta ruttanaa ja huolikimppua mutta - kaikesta huolimatta mulla on takana ihuna päivä ja vielä jaksaa arskakin lekotella. Joss oisin Al Bundy, niin...rapsuttelisin tyytyväisenä kyllä....
....taivas, mä joudan kohtajustiinsa jalkapuuhun...antenni, jutut on huonot, mä oon väsy ja sitä ei huomaa
...ööö....e.Auttaisko tota suamen matsia mitenkään jos matsin ajaksi avaisin kylppäristä suihkuhanan? Että olis Lainetta poikineen maajoukkueen avuksi?
Hanki ny vihdoin se pöytäkone kotiin vaik parinkympin käytetty....#€%*(%#@ghga!!! Nyt sitä lokinhapatusta tonne lentelemään, niin mä pääsen hilavitkuttimesta hävyksiin, se löytää yllätystä nokastaan ja te pääsette musta toviksi eroon....
Jokaiselle jotakin
...nakkas taas ulos, hypfh
...mie joudan jalkapuuhun nopeemmin kuin uskotkaan tai ainakin suupusulle...sen verta huonoa läppää on tänään irronnut.Höpsistä Misu.
Sun juttusi on poikkeuksetta piristäviä. Ei noilla pääse edes nurkkaan, jalkapuusta puhumattakaan.
Mikäs sitä reinoa vaivaa?
No vielä toistaiseksi se on tää äkkiväärä vitkutin tai sitten se ääkkösetön kone...mun puolesta vaikka etanapostikin kävisHanki ny vihdoin se pöytäkone kotiin vaik parinkympin käytetty.
Ei tartte ainaskaan kotipöydän äärellä ihmetellä hilavitkuttimia.
mikäs eläin laakereita tarvii.ressun hoiva ja huolenpito
Mun reinonen, joka toimiessaan on miehinen uros, tekee sen mitä tarvitaan ja silleen *huokailee*mikäs eläin laakereita tarvii.
Joskus (harvoin) varovainen kiristäminen saattaa auttaa.Laakerit.
nykyään liiankin helppoa kun napoineen vaihetaan. kallista toki.Joskus (harvoin) varovainen kiristäminen saattaa auttaa.
Mut ei pyöränlaakerien vaihto mikään iso operaatio ole.
eiks reiska ole voorti?Mun reinonen, joka toimiessaan on miehinen uros, tekee sen mitä tarvitaan ja silleen *huokailee*
Ai ni. Soon auto.
Ihan kuule on samat ajatukset täälläkin.mitähän sitte tekis, jääkiekkoo ei kannata tarjota.
Paitsi vetävältä akselilta.Joskus (harvoin) varovainen kiristäminen saattaa auttaa.
Mut ei pyöränlaakerien vaihto mikään iso operaatio ole.
mitähän sitte tekis, jääkiekkoo ei kannata tarjota.
On teillä hulluja ajatuksiaIhan kuule on samat ajatukset täälläkin.
Osien hinta on X - mut kun ei siinä kauheesti työaikaa mene niin työlaskutus ei hirveitä tee.nykyään liiankin helppoa kun napoineen vaihetaan. kallista toki.
kerro lisää.Ai ni. Soon auto.