The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikandeerukset kaikille :)!

Just tulin kotio, hiukan on matalakiitoa eli oon aivan vaiheessa. Piti kiitää kaupungille ja nyt pikaruokaa...öö, jätetään väliin...ja lahjapaketointia ja teippausta ja yhden hakemista ja toisen opastusta ja kolmannen kuulustelua...

Kisastudiolinekin pitäs joutaa perustamaan ja sitä ennen käydä suihkussa ja tutkia reinoa , rakasta ruttanaa ja huolikimppua mutta - kaikesta huolimatta mulla on takana ihuna päivä ja vielä jaksaa arskakin lekotella. Joss oisin Al Bundy, niin...rapsuttelisin tyytyväisenä kyllä....:D

....taivas, mä joudan kohtajustiinsa jalkapuuhun...antenni, jutut on huonot, mä oon väsy ja sitä ei huomaa :D

täältä löytyy ruuvari sängystä, sivuleikkurit ja mattoveitsi olkkarin pöydältä, vasara kompuutteripöydältä ja tiskipöydältä vasara ja hylsysarja. vasaroita pitää olla aina käsillä :LOL:
Jepulis. Ja ihan sama miten ittekukin "arkistoi" kunhan tarvittaessa löytää.
Mä muistan joskus 90- luvulla kun HaO:sta esittelijä soitti vanhan casen perään ja siin oli jo liikevaihtovero ehtinyt vaihtua arvonlisäveroksi aikapäiviä sitten...
Mä vilkaisin "aikamäärearkistointi"- pinkkojani ja muistelin suurinpiirtein paljonko paperia homma vaati ja vedin sopivan paksuiselta näyttävän pinkan käteeni - sit kysyin: "Mitä halusitkaan tietää?" Jonka jälkeen esittelijä kysyi, että "Miten helvetissä sä voit muistaa näin tarkasti?"

Kukaan ei olis koskaan löytäny mun "arkistostani" mitään - kaaokseksi sitä muut kutsuivat. Mula taas olis kestäny päivätolkulla se pinkka löytää jonkun muun arkistoimana.
Niinpä siivoajaakin oli erikseen kielletty koskemasta mun huoneessani yhtään mihinkään muuhun kuin täysin avoimeen lattiaan.

Moikandeerukset kaikille :)!

Just tulin kotio, hiukan on matalakiitoa eli oon aivan vaiheessa. Piti kiitää kaupungille ja nyt pikaruokaa...öö, jätetään väliin...ja lahjapaketointia ja teippausta ja yhden hakemista ja toisen opastusta ja kolmannen kuulustelua...

Kisastudiolinekin pitäs joutaa perustamaan ja sitä ennen käydä suihkussa ja tutkia reinoa , rakasta ruttanaa ja huolikimppua mutta - kaikesta huolimatta mulla on takana ihuna päivä ja vielä jaksaa arskakin lekotella. Joss oisin Al Bundy, niin...rapsuttelisin tyytyväisenä kyllä....:D

....taivas, mä joudan kohtajustiinsa jalkapuuhun...antenni, jutut on huonot, mä oon väsy ja sitä ei huomaa :D
Höpsistä Misu.
Sun juttusi on poikkeuksetta piristäviä. Ei noilla pääse edes nurkkaan, jalkapuusta puhumattakaan.

Mikäs sitä reinoa vaivaa?

...#€%*(%#@ghga!!! Nyt sitä lokinhapatusta tonne lentelemään, niin mä pääsen hilavitkuttimesta hävyksiin, se löytää yllätystä nokastaan ja te pääsette musta toviksi eroon....:D

Jokaiselle jotakin :)

...nakkas taas ulos, hypfh

...#€%*(%#@ghga!!! Nyt sitä lokinhapatusta tonne lentelemään, niin mä pääsen hilavitkuttimesta hävyksiin, se löytää yllätystä nokastaan ja te pääsette musta toviksi eroon....:D

Jokaiselle jotakin :)

...nakkas taas ulos, hypfh
Hanki ny vihdoin se pöytäkone kotiin vaik parinkympin käytetty.
Ei tartte ainaskaan kotipöydän äärellä ihmetellä hilavitkuttimia.

Höpsistä Misu.
Sun juttusi on poikkeuksetta piristäviä. Ei noilla pääse edes nurkkaan, jalkapuusta puhumattakaan.

Mikäs sitä reinoa vaivaa?
...mie joudan jalkapuuhun nopeemmin kuin uskotkaan tai ainakin suupusulle...sen verta huonoa läppää on tänään irronnut.

Ai mikä mun armaassa ? Minä *noloilee ahdistuneena*...ressun hoiva ja huolenpito on viimeaikoina hiukan kärsineet - paheksun sitä suuresti- ja nyt kerään satoa.

Laakerit.

Päivää/ iltaa muruset :love:
Väsyttävä päivä ollu.

Miehellä on uus lelu :D
Ehtii testata ennen jääkiekkoo. :)

nykyään liiankin helppoa kun napoineen vaihetaan. kallista toki.
Osien hinta on X - mut kun ei siinä kauheesti työaikaa mene niin työlaskutus ei hirveitä tee.

Yks kakkamaisimpia vikoja mihin olen rellussa törmännyt oli sähkötoiminen ikkuna. Se kun lakkas toimimasta, niin painovoima veti ikkunan alas. Olis pysyny kiinni, niin vikaa ei olis koskaan tarttenu korjata. Onneks oli roudarinteippiä mukana, niin pystyi sateellakin ajamaan mökiltä pois teippaamalla takalasin kattoon.
Mut kun seuraavassa kuussa meni toinen... niin sit lähti autokin vaihtoon. Seuraavan rellun hankin kun niissä on saatavilla kiinteät sivuikkunat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä