The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meikä sai lapsenvahtijutut järkättyä, eli pääsykokeet here i come!! Ja usotteko: mä olen jo hereillä mut kersa vetelee vielä sikeitä. Mahtanu olla rankka päivä eilen, ko jätkä on tuhissu aika tarkalleen kellon ympäri eikä näy merkkejäkään et aikois herätä. Rauhallinen aamukahvihetki (y)

@Bitch , oleks hoodeilla 24.5.? Tälleen ot.
Oon mä hoodeilla mutta mulla on illalla pakollinen duunitilaisuus. Jakkupuvussa hienostelemaan :devil:

Ööh, nyt äsken rakennusvalvonnasta tulleesta sähköpostista selvis sekin, että asun asunnossa, jolle ei ole edes haettu rakennuslupaa silloin kun tää on muutetttu asuinhuoneistoksi.

Hyvin tämä keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö näköjään yrittää kieroilla kaikessa. :sneaky:

Taitaapi taas tulla mulle asiaa toimittajille :D

vierailija
Ööh, nyt äsken rakennusvalvonnasta tulleesta sähköpostista selvis sekin, että asun asunnossa, jolle ei ole edes haettu rakennuslupaa silloin kun tää on muutetttu asuinhuoneistoksi.
Hyvin tämä keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö näköjään yrittää kieroilla kaikessa. :sneaky:
Taitaapi taas tulla mulle asiaa toimittajille :D
Kun kerran on laittomasti rakennettu niin se pitää palauttaa entiseen tilaan

En osannut päättää mitä ottaisin joten otin pitsan.
Vaahterasiirappi jäi hyllyyn. Kyl Kanadan pitää kaatua pitsankin voimalla.
(Nolottaa tunnustaa, mut ostin myös kolme keskiolutta. Yksi/erä. Ei tee yhtään hyvää raittiuteni kannalta, mutta toisaalta rahatilanne pitää huolen siitä, että ryyppyputki ei seuraavaan pariin viikkoon käynnisty)

En osannut päättää mitä ottaisin joten otin pitsan.
Vaahterasiirappi jäi hyllyyn. Kyl Kanadan pitää kaatua pitsankin voimalla.
(Nolottaa tunnustaa, mut ostin myös kolme keskiolutta. Yksi/erä. Ei tee yhtään hyvää raittiuteni kannalta, mutta toisaalta rahatilanne pitää huolen siitä, että ryyppyputki ei seuraavaan pariin viikkoon käynnisty)
täällä on pelieväänä poikkeuksellisesti kukkakaalia, kurkkua ja paprikaa. olutta toki myös.

Huomenta!

Jättävätkö muidenmiehet työkaluja outoihin paikkoihin? Meillä on Leican tasolaser tossa hellan edessä silleen että saa kurkotella jos haluaa vaikka keittää puuroa. o_O
täältä löytyy ruuvari sängystä, sivuleikkurit ja mattoveitsi olkkarin pöydältä, vasara kompuutteripöydältä ja tiskipöydältä vasara ja hylsysarja. vasaroita pitää olla aina käsillä :LOL:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä