Relaatiot 109

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seep 11 - pistä wikin sisäiseen hakuun, tulee aika alkupäässä vastauksia

Olen hakenut jo aikaisemmin, mutta hakutulokset loppuivat enkä tuollaista löytänyt. Jos saisi rautalankaa...

vierailija
WIlliam Golding 1,3
Timb 16 - elokuvan saama tunnustus (ilman aksenttimerkkiä)

Täytyykö tässä taaa vääntää jokin ulkomainen palkinto suomeksi? En nimittäin saanut noista mitään irti, joten rautalankaa kiitos.

Ja sitten ongelmana on samassa ruudussa se Ko Ry 9

Puuttuisi 19 sanaa, ja tuntuu ettei päässä pelaa yhtään mikään, niin jääkö tämä nyt sitten noista sanoista kiinni.

vierailija
Päivitystä tilanteesta, eli nyt puuttuu 8 sanaa.

Megadeth kolmannella rivillä
Seep 11 (jota en siis wikin haullakaan löytänyt)
Glo 14 (jota en vinkistä huolimatta löytänyt)

William Golding ekalla rivillä
Tim 16 (en keksi mihin muotoon sen tunnustuksen laittaisi)
Ko Ry 9

Eli lähellä, mutta niin kaukana... ;)

vierailija
Ja päivitystä, eli nyt puuttuu enää

Seep 11 (jota en siis wikin haullakaan löytänyt)
Glo 14 (jota en vinkistä huolimatta löytänyt)

Siis neljä sanaa enää.

???
Päivitystä tilanteesta, eli nyt puuttuu 8 sanaa.

Seep 11 (jota en siis wikin haullakaan löytänyt) --- ei tule otsikkona, mutta siinä hakunäkymän tekstissä tulee ihan ekojen hakutulosten joukossa
Glo 14 (jota en vinkistä huolimatta löytänyt) --- lööppimedia

William Golding ekalla rivillä
Tim 16 (en keksi mihin muotoon sen tunnustuksen laittaisi) --- ei tartte laittaa mihinkään erikoiseen muotoon, "nimi"-"tunnustus", kolmanneksi viimeinen kirjain ekassa sanassa pitäisi olla è
Ko Ry 9 --- katso facebookista

Eli lähellä, mutta niin kaukana... ;)

vierailija
Ja päivitys!

Kaikki sanat ratkaistu!

Aikaa kului 53 päivää ja 22 tuntia

Pieni happihyppy selvitti pään, ja nyt on relaatiot kyllä vähäksi aikaa tehty! Taukoa tulee tämän jälkeen.

HIRVEÄSTI KIITOKSIA kaikille vinkkejä antaneille, ilman teitä ja teidäb kärsivällisyyttänne tästä ei olisi tullut yhtään mitään.

Tekijöille kiitos, vaikka aika tuskaisen vaikeaa tämä paikoin oli. Etenkin ne tekemällä tehdyt väännökset englannin ja suomen välillä olivat tehdä ihan sekopääksi. Ja turhan hankalan polun takana oli mielestäni osa sanoista. Mutta ymmärrän, ettei näin ison relaation tekeminen ole millään lailla helppoa, joten hattu päästä teillekin ja suuret kiitokset tämän tekemisestä.

RSvierailija
Pariin sitkeään jumiin tarttis apuja:

Freaks and Geeks (2,4)
fri... 5 5 ka 9

Saman ruudun vasemmassa alareunassa on myös valkoinen läikkä. Rajasana alhaalta 26 on haussa (ainoa puuttuva sana alaruudusta, joten aihepiiri on kyllä selillä) ja samoin per... to... 3 9 4. Jos toiseen saisi vinkkiä. :)

Moby Dick (2,6) on myös jumittunut.
Mar... 7 4
Hy.. 5 5 (rajasana alhaalta)

Mulla puuttuu tällä hetkellä vielä 800 sanaa. :D Joten eiköhän tämä viikko vielä tämän rellun parissa kulu. :D

ZuZu vierailija
Pariin sitkeään jumiin tarttis apuja:

Freaks and Geeks (2,4)
fri... 5 5 ka 9 - Marvelin hahmoja

Saman ruudun vasemmassa alareunassa on myös valkoinen läikkä. Rajasana alhaalta 26 on haussa (ainoa puuttuva sana alaruudusta, joten aihepiiri on kyllä selillä) ja samoin per... to... 3 9 4. - elokuva matematiikosta vuodelta 2014 Jos toiseen saisi vinkkiä. :) Se pitkä löytyy tuon avulla wikistä

Moby Dick (2,6) on myös jumittunut.
Mar... 7 4 - paikka satukylässä
Hy.. 5 5 (rajasana alhaalta) - pelihahmo, jolla on tuo

Mulla puuttuu tällä hetkellä vielä 800 sanaa. :D Joten eiköhän tämä viikko vielä tämän rellun parissa kulu. :D

RSvierailija
On tää kyllä opettavaista touhua. Tuo hh-tyyppi oli just se asia, mikä mulla tuli ekana moisesta laitteesta mieleen. En vain tiennyt, että sillä tyypillä on nimikin. Enkä siksi lähtenyt seuraamaan sitä ajatusta. :D

taas ehtisi tänään pelailla jonkin verran, olenko jo viimeinen ratkoja :D
Robin Hood 2.9
di.. 4+7 ja 7+2+7, jotain vinkkiä mistä etsiä, ei mitään hajua

Moby Dick 2.6
hy.. ke.. 5+5, en ole vieläkään löytänyt, ajattelin sen liittyvän cr..ba.. mutta olenko nyt ihan hakuteillä? wikin tuloksista en nyt muutakaan ole löytänyt..
ma.. 6+5

ja se Flora 3.2 sa.. ja hie.. välissä, olen niin huono sanonnoissa ettei kyllä sytytä yhtään ja googlella ei tunnu löytyvän..

Viimeksi muokattu:
vierailija
Robin Hood 2.9
di.. 4+7 ja 7+2+7, jotain vinkkiä mistä etsiä, ei mitään hajua********eka on hahmo, jolla on di niminen lemmikki, toinen on erään vanhan laulajan oikea nimi

Moby Dick 2.6
ma.. po.. 11
hy.. ke.. 5+5, en ole vieläkään löytänyt, ajattelin sen liittyvän cr..ba.. mutta olenko nyt ihan hakuteillä? wikin tuloksista en nyt muutakaan ole löytänyt..
ma.. 6+5

ja se Flora 3.2 sa.. ja hie.. välissä, olen niin huono sanonnoissa ettei kyllä sytytä yhtään ja googlella ei tunnu löytyvän..
ET OLE viimeinen, itsellä vielä aikankin 10 ruutua KIINNI

Ei oo kuin tuo Robin hood. Flora ei ole edes auki vielä

• Tykkää
Reactions: umayya_1
vierailija
ROCKY HORROR 10,4
emir k....3+2+7+9 (wiki ja imbd käyty läpi)
isä in...9+5
frank n 19 ( kaikki vastasanat on)

MEGADETH 3,3
sukup..6
ant-m 4
miska 4+2+5

Kaupunkitarina 9,2
titor 14
leni...14
lin..5

ROCKY HORROR 10,4
emir k....3+2+7+9 (wiki ja imbd käyty läpi) enkkuwiki musiikkiura kohdassa
isä in...9+5
frank n 19 ( kaikki vastasanat on)

MEGADETH 3,3
sukup..6 luettelo sukupuuttoon metsästetyistä eläimistä
ant-m 4 yksi pääosissa olevista, ei suoraan vaan osittain nimi
miska 4+2+5

Kaupunkitarina 9,2
titor 14 löytyy ihan sen wikistä
leni...14 valtio
lin..5

ZuZu vierailija
Moby Dick 2.6
hy.. ke.. 5+5, en ole vieläkään löytänyt, ajattelin sen liittyvän cr..ba.. mutta olenko nyt ihan hakuteillä? wikin tuloksista en nyt muutakaan ole löytänyt.. - pistä wikin sisäiseen hakuun ja avaa peliltä vaikuttava linkki
ma.. 6+5 - vanhan piirretyn lastenohjelman hahmo (kannattaisi muuten laittaa vaikka kolme kirjainta kysymykseen, noita ma alkuisia on tässäkin ruudussa monta)

ja se Flora 3.2 sa.. ja hie.. välissä, olen niin huono sanonnoissa ettei kyllä sytytä yhtään ja googlella ei tunnu löytyvän.. - aliaksessa vuoro vaihtuu tuon jälkeen, alkaa tuolla hie

???
Robin Hood 2.9
di.. 4+7 ja 7+2+7, jotain vinkkiä mistä etsiä, ei mitään hajua --- liittyy piirrossarjaan, lemmikin nimi oli di

Moby Dick 2.6
hy.. ke.. 5+5, en ole vieläkään löytänyt, ajattelin sen liittyvän cr..ba.. mutta olenko nyt ihan hakuteillä? wikin tuloksista en nyt muutakaan ole löytänyt.. --- vähän ylempää löytyy tää haettu, pitää avata artikkeli jotta löytyy etsitty sana
ma.. 6+5 --- piirrossarjan hahmo, ollut tää sarja useasti relaatioissa

ja se Flora 3.2 sa.. ja hie.. välissä, olen niin huono sanonnoissa ettei kyllä sytytä yhtään ja googlella ei tunnu löytyvän.. --- mä en kyllä tiedä miten mä enää vinkkaan tätä paremmin kuin oon vinkannut... Eli hie liikkuu vanhanaikaisessa ajanmittausvälineessä kunnes sitä ei enää ole. Katso päivien viemää -sarjan englanninkielien "slogan", se voisi auttaa kanssa.

• Tykkää
Reactions: umayya_1
RSvierailija
Megadeth (3,3)
kan..s.. 6 (tästä jumittuu nyt kaksi ruutua. Yritän päästä tätä kautta Floraan, joka ei liiku nyt yhtikäs mihinkään. :D)

Nähtävyydet (2,2)
sil.. (alhaalla vasemmalla) 5 8

Nuijasota (3,7)
toh..o.. 5 5 -on kuulemman vastustaja, mutta en löydä oikeaa. Mistä tätä kannattaisi etsiä?
loi.. 10

Kiitoksia taas etukäteen! :)

Yhteistyössä