No just tommonen! On virtaviivanen ja ilmastoitu! Ja tarvittaessa tohon mahtuu vaikka kuinka monta, kun pikkasen tiivistaa...
tollasiahan on myytävänä.No just tommonen! On virtaviivanen ja ilmastoitu! Ja tarvittaessa tohon mahtuu vaikka kuinka monta, kun pikkasen tiivistaa...
Eika varmaan tartte mitaan ylimaaraisia huoltoja saati varaosia tai muutakaan remppaa...vehje mun makuuni siis
tollasiahan on myytävänä.
http://www.ebay.com/itm/Harry-Potter-Nimbus-2000-Electronic-Broomstick-/111971600909
eikö suoraan sairaseläkkeellePäivempää.
Elohiiri kyynärvarressa. Ärsyttävää. Käsi nykii kuin ois parkinson. Saako tästä saikkua?
Olen mä joskus löytänyt kompuran olohuoneen pöydältä. Ja vasaran jääkaapista.Huomenta!
Jättävätkö muidenmiehet työkaluja outoihin paikkoihin? Meillä on Leican tasolaser tossa hellan edessä silleen että saa kurkotella jos haluaa vaikka keittää puuroa.
Tuo tänne se tasolaser, mulla olis kyllä käyttöä silleHuomenta!
Jättävätkö muidenmiehet työkaluja outoihin paikkoihin? Meillä on Leican tasolaser tossa hellan edessä silleen että saa kurkotella jos haluaa vaikka keittää puuroa.
En, kun keksin sille oivaa käyttöä! Siihen päälle sopii hienosti kattiloita. Siirrän vaan vähän sivummalle että mahtuu paistelemaan. *odottaa innoissaan miehen ilmettä kun se äkkää millaiseen käyttöön kalupakki on päätynyt*Tuo tänne se tasolaser, mulla olis kyllä käyttöä sille
Paheksun tuollaista työkalujen väärinkäyttöäEn, kun keksin sille oivaa käyttöä! Siihen päälle sopii hienosti kattiloita. Siirrän vaan vähän sivummalle että mahtuu paistelemaan. *odottaa innoissaan miehen ilmettä kun se äkkää millaiseen käyttöön kalupakki on päätynyt*
Mä paheksun sitä että pitää bongata lintuja nykyisessä pääkaupungissa.Mä paheksun sitä että taas pitää mennä vanhaan pääkaupunkiimme.
Kivaa aamupäivää kaikille siis!
Paperiversiossa onYritin katsella Keski-Uusimaan verkkolehteä mut ei näkynyt mitään Majuriin sopivaa. Julkkisnorppauros sai nimen ei taida olla oikea otsikko? Eikä uusnatsien päämaja Keravalla?
Oliko teillä arkistoituna ne kuukkelssonien saikkulaput, sieltä löytyy varmaan valmiiksi listattuna kaikki mahdolliset ja mahdottomat syytPäivempää.
Elohiiri kyynärvarressa. Ärsyttävää. Käsi nykii kuin ois parkinson. Saako tästä saikkua?