mä luulin että sä puhuit itsestäs.
No kiva.
Ensin sanotaan etta osaan jotakin. Ja taas.
Sitten en yhtaan mitaan.
Ho! Ole tassa nyt sitten...
mä luulin että sä puhuit itsestäs.
No kiva.
Ensin sanotaan etta osaan jotakin. Ja taas.
Sitten en yhtaan mitaan.
Ho! Ole tassa nyt sitten...
Tuostahan tuo on tehty.Itellä soi koko ajan päässäNyt sitä kuulee MM otteluissaki
Korvamato on muuten mahtava .
Ens alkuun se on kiva, sita lallattelee ihan innoissaan ja kepeasti, diipadaapailee...
Sitten havahtuu siihen, etta no kato hittolainen, taas sama levy ja sama ralli menossa...ja sita lahestulkoon puhuteltaessa vastaa ko. viisua lallatellen...
...aaa..jaaa...mä luulin että sä puhuit itsestäs.
"On kuule hiano, linjat kohdillaan"...aaa..jaaa...
Miten taa nyt oikein meni?!
no ei oo, saahan sitä piristää väsynyttä tunnelmaa.Päättömällä on mielessä kattisen soiva peli
Toi on tollanen herrasmiehen auto...ei sillä, kyllä kelpais kyyditmusta noi jenkkiautot ei oo mitenkään erityisen hienoja
mutta esim. wanhat mersut
...tuskin toi mun kitaraa halajaa....Päättömällä on mielessä kattisen soiva peli
en ole eikä mulla tollasta ole.Toi on tollanen herrasmiehen auto...ei sillä, kyllä kelpais kyydit
Mmmmmmm....niin hyvaa ettei sanotuksi saaa......!"On kuule hiano, linjat kohdillaan"
Juu...no ei oo, saahan sitä piristää väsynyttä tunnelmaa.
Hanki nii sustaki tulee sellanenen ole eikä mulla tollasta ole.
mullahan on jo talviautona herrasmiesmalli, kuulema.Hanki nii sustaki tulee sellanen
lupaat vaanToi on tollanen herrasmiehen auto...ei sillä, kyllä antasin hyvät kyydit
Lähin sinne kauppatorille mitalijuhliin, menin metrolla. Rautatieasemalla huomasin että liian myöhään olin lähtenyt liikkeelle, kymmenet tuhannet ihmiset esti pääsyni kauppatorilleTänään kun ei tule lätkää niin pitää katsoa edellistä huippuhetkeä
Huhupuhetta...mullahan on jo talviautona herrasmiesmalli, kuulema.
Mikäs kitara sinulla on???...tuskin toi mun kitaraa halajaa....
..mutta kannatti kuitenkin menna vaikkei eturivin paikkoja saanutkaan, oletan ? Johan se tunnelma itessaan oli jo huippua, kun paasi olemaan siina humussa...Lähin sinne kauppatorille mitalijuhliin, menin metrolla. Rautatieasemalla huomasin että liian myöhään olin lähtenyt liikkeelle, kymmenet tuhannet ihmiset esti pääsyni kauppatorille
Ei vaan päässyt eteenpäin.
Niin lupaankinlupaat vaan
no nyvä, aattelin jo vaihtaa pois jos olis totta ollu.Huhupuhetta...