Hiisi viekoon, sitten kun meijen pihan kotilot ryomii esiin, niin mie taijankin tietaa mihin osotteisiin niita lahettelen gourmee ruuiksiKuulostaa TOSI MIELENKIINMTOSELTA.
päätön, ojennatko pari matoa.
kato sitte jääkiakkoo.
Kuulostaa TOSI MIELENKIINMTOSELTA.
päätön, ojennatko pari matoa.
Oota, mä mietin. Mutta älä pidätä henkeä jännityksestä.Et viittis tääläki käyvä?
OkOota, mä mietin. Mutta älä pidätä henkeä jännityksestä.
Se blondi tossa sarjassa oli nätti. Pistä siitä jokuEi vais. Ei saa väheksyä, kiva että jotkut innostuu siit
Kato sitä lätkää ja ole hiljaa.Se blondi tossa sarjassa oli nätti. Pistä siitä joku
kotiloistako...no ollos hoveli vaan, malta odottaa lahetysta...Ei vais. Ei saa väheksyä, kiva että jotkut innostuu siit
Ei se ollut tuo.Kato sitä lätkää ja ole hiljaa.
Tiedän, siksi laitoinkin.Ei se ollut tuo.
Et sä osaa Gabriellea kuuklata?Se blondi tossa sarjassa oli nätti. Pistä siitä joku
Juu nehän ihan yllättäen päätti tänään pelata Slovakiaa vastaan. Mistään ei olisi voinut tietää sitä etukäteen, ei edes otteluohjelmastaJos olisin tiennyt et tulee joku suomi matsi niin olisin menny yöksi muualle... Nuku täällä nyt sit kun naapurit metelöi
Enpäs nimeä tiennytkään ja pikaisen googlettelun jälkeen voin sanoa että en osaa.Et sä osaa Gabriellea kuuklata?
Jaa-a niin-in mitäs sitten alettasEnpäs nimeä tiennytkään ja pikaisen googlettelun jälkeen voin sanoa että en osaa.
Nälkä ois, mitäs hyvää teillä tarjoillaan?
iltapalaa.
tacopaistosta, grillimakkaraa ja kylmää olutta.Nälkä ois, mitäs hyvää teillä tarjoillaan?
Varmasti hyvää, mutta vatsa ei kestä. Söin jo puuron, banaanin ja ehkä vielä pari näkkäriä.tacopaistosta, grillimakkaraa ja kylmää olutta.
Voihan sitä vaikka vähän vittuillakin...ei siinä mitään. Mistäs hitosta mä olisin tienny kun ei pätkääkään kiinnosta. Muutakin mietittävää ollu ku kytätä jotain kisaohjelmia kun ei kerta yhtään kiinnosta!Juu nehän ihan yllättäen päätti tänään pelata Slovakiaa vastaan. Mistään ei olisi voinut tietää sitä etukäteen, ei edes otteluohjelmasta