Toki saa ja jos ei ole, voi lähteä vaikka metsästämään...no saa se jono olla mun puolesta huomennakin
Nakkasin hilavitkuttimen maelle, kun laitto taas mut pihalle...ja en ma tiia millon se on, hilavitkutin mulle niin kertoi etta tanaan ois....sekaisin kuin sepelimylly koko vehje, pah.
Parturiin meni 30€ ja muihin kauppoihin samalla reissulla loput, kerta kaupungille asti menin.*haukkoo henkeensa*
...oliko sulla siihen viela jotain..hierontaakin
Paheksun moista loppusummaa.
No nih, mita tasta opimme.Parturiin meni 30€ ja muihin kauppoihin samalla reissulla loput, kerta kaupungille asti menin.
Olis tullu paljo halvemmaks jos oisin pysyny kotona
Olipas kallisPerkele, en enää ikinä mee parturiin
Tänpäivänen reissu maksoi mulle 569 euroo kaikkine kuluineen
Etkö paheksunut ollenkaan.Parturiin meni 30€ ja muihin kauppoihin samalla reissulla loput, kerta kaupungille asti menin.
Ny kotona paheksun syvästi itseäni, kun tässä odottelen kahvin valmistumista keittimessä ja kuola samalla suupielistä valuen kyttään wienereitäEtkö paheksunut ollenkaan.
Varmaan kuitenkin tarpeellisia ostoksiaNy kotona paheksun syvästi itseäni, kun tässä odottelen kahvin valmistumista keittimessä ja kuola samalla suupielistä valuen kyttään wienereitä
PaheksunParturiin meni 30€ ja muihin kauppoihin samalla reissulla loput, kerta kaupungille asti menin.
Eiko ookin, tykkaan ite kovastiommuuten kiva ja pirtsakka uus artisti toi ellinoora
Kun kunto loppuu tuomarilla kesken, niin se on hyva ottaa hiukan huilitaukoa ...Päi ja vää.
Onpas tylsää kattoa telkkarista semmoista lätkää missä tuomarit istuu kattomassa videoita.
Nekin tuo kuitenkin sellaisen oman kivan säväyksensä peliin.Päi ja vää.
Onpas tylsää kattoa telkkarista semmoista lätkää missä tuomarit istuu kattomassa videoita.
radio suomipop on kyllä soittanut noita ellinooran viisuja ihan huolella että ei sen takia tartte linkitelläEiko ookin, tykkaan ite kovasti
...eli kannattaa ainakin joskus kuunnella nuita musalinkityksia
radio suomipop on kyllä soittanut noita ellinooran viisuja ihan huolella että ei sen takia tartte linkitellä
joo, oon huomannu saman
...no, eipa tuo ole ennenkaan mua estanyt