Hyvä se maali on tarkistaa hyvin kun ranskalaisia tarjoillaan kaikilla mausteilla...lahjakorttia silmälekurille *viheltelee*
Hyvä se maali on tarkistaa hyvin kun ranskalaisia tarjoillaan kaikilla mausteilla...lahjakorttia silmälekurille *viheltelee*
Jaa...mä kattoin että se tuomari pureskeli sitä pyyhkeen kulmaa epätoivoisena...Juu, muutamaan kertaan pyyhki hikeä otsalta
Saattoi sitäkin tehdäJaa...mä kattoin että se tuomari pureskeli sitä pyyhkeen kulmaa epätoivoisena...
Täällä pitäs ihan käsinein pestä ja vahata toi menopeli, Joku on taas saanut sen luokattomaan kuosiin...mutta kukas käski hiekkateitä istuttaaVesisadekin alkoi, auto onkin kivasti siitepölyssä
Mä oon vienyt aina autopesulaan mutta en ole nyt viitsinyt kun ei hyödyttäis kun hetkeksi.Täällä pitäs ihan käsinein pestä ja vahata toi menopeli, Joku on taas saanut sen luokattomaan kuosiin...mutta kukas käski hiekkateitä istuttaa
Mä oon aika laiska viemään pesulaan...kun kelit sallii, niin pihassa kuurataanMä oon vienyt aina autopesulaan mutta en ole nyt viitsinyt kun ei hyödyttäis kun hetkeksi.
no touhuut kaikennäköstä etkä murjota enää himassaJaa miten nii?
sama, mulla vituttaa venata omaa vuoroa luokkaa 30minMä oon aika laiska viemään pesulaan...kun kelit sallii, niin pihassa kuurataan
Eikös se ole huomenna?Hä?! Onkos tänään helluntai?
Daa*pyörittelee silmiään kujeilevasti*...jollei heilaa helluntaina
, niin jono juhannuksena!
Ei niihin aina jonoa ole. Joskus tässä keväällä taisin jonottaa 15min kun muutkin oli päättäneet pesetyttää autonsa. Enkä viitsi parkkiruudussa pestä kun eikä periaatteessa saisikaan.sama, mulla vituttaa venata omaa vuoroa luokkaa 30min
on aina sillon kun mää saan päähäni mennä pesettääEi niihin aina jonoa ole. Joskus tässä keväällä taisin jonottaa 15min kun muutkin oli päättäneet pesetyttää autonsa. Enkä viitsi parkkiruudussa pestä kun eikä periaatteessa saisikaan.
Höh, ollut sitten huonoa säkää ja muutkin aatelleet samaan aikaan samoin.on aina sillon kun mää saan päähäni mennä pesettää
Joo, ei oikein hermostoliitto kesta sita nysvaamista. Ja toisaalta ma en oo oikein ollut tyytyvainen siihen pesujalkeenkaan *nipo*sama, mulla vituttaa venata omaa vuoroa luokkaa 30min
...no saa se jono olla mun puolesta huomennakinEikös se ole huomenna?
Helluntai siis, ei jono
No ihan varmasti on! Semmonen kuhahdus kay, kun kaikki kylan munamartat santaa paikalle, niin vakea on kuin leipajonossa konsanaan.Ei niihin aina jonoa ole. Joskus tässä keväällä taisin jonottaa 15min kun muutkin oli päättäneet pesetyttää autonsa. Enkä viitsi parkkiruudussa pestä kun eikä periaatteessa saisikaan.
*haukkoo henkeensa*Perkele, en enää ikinä mee parturiin
Tänpäivänen reissu maksoi mulle 569 euroo kaikkine kuluineen
Eihän niistä niin hyvää jälkeä tulekaan kuin käsin pesemällä. Riippuu tietty pesijästäkinJoo, ei oikein hermostoliitto kesta sita nysvaamista. Ja toisaalta ma en oo oikein ollut tyytyvainen siihen pesujalkeenkaan *nipo*