Kesä tuli yllättäin ja lapsi mokoma on yllättäin venähtänyt pituutta talven aikana. Tänään on pakko lähteä vaate- ja kenkäostoksille.
paheksun odotettavissa olevaa rahankulumistaKesä tuli yllättäin ja lapsi mokoma on yllättäin venähtänyt pituutta talven aikana. Tänään on pakko lähteä vaate- ja kenkäostoksille.
Niin minäkinpaheksun odotettavissa olevaa rahankulumista
löytysköhän kirpalta mtn?Niin minäkin
Ei ole hyviä tässä lähellä eli en ala busseilla kiertelemään maita ja mantuja ja kuluttamaan koko päivää. Käyn kaupassa ja sillä selvä.löytysköhän kirpalta mtn?
Yyyh, älä muuta sano...täs pitäs joskus laittaa ipanat Reinoon ja lähtee lehmänaivoilemaan. Jos joudan, niin istun päiväksi koneen ääreen ja poljen parit vermeet johonkin saumaan, ainakin tirpanalle hameet ja mekot kun kaupoilta di oikein mieluisia löydy...Kesä tuli yllättäin ja lapsi mokoma on yllättäin venähtänyt pituutta talven aikana. Tänään on pakko lähteä vaate- ja kenkäostoksille.
Osta vene kansEi ole hyviä tässä lähellä eli en ala busseilla kiertelemään maita ja mantuja ja kuluttamaan koko päivää. Käyn kaupassa ja sillä selvä.
nyt on kohta.päivää, kohta nukkumaan.
Unikuvia makoisianyt on kohta.
Mä taas oon kutistunut talvella niin että itelle pitäs lähtee kattelemaanKesä tuli yllättäin ja lapsi mokoma on yllättäin venähtänyt pituutta talven aikana. Tänään on pakko lähteä vaate- ja kenkäostoksille.
Mä taas oon kutistunut talvella niin että itelle pitäs lähtee kattelemaan
Jaa miten nii?Vaikuttaa siltä että sää alat päästä elämänsyrjään kiinni. Hienoa!
Kolmannella ylivoimalla vihdoin maaliTurkanen! Kisastudio! Melkein unohdin....
..tosin ei hätiä mitiä, maaliton eka erä takana...hmmmmm....
Juu, muutamaan kertaan pyyhki hikeä otsaltaNääh, tuomari ottaa itelleen hapenhaukkomishetkeä ....