Samaa kattelen täälläkin ja yritän venytellä ruotoa....mun selkäfileiden rouhijakin kun on tötteröisenä kohta unilla (sain koijarit liikenteeseen) niin jotain kehitettäväMä ajattelin vielä kattoa piraattileffan.
Samaa kattelen täälläkin ja yritän venytellä ruotoa....mun selkäfileiden rouhijakin kun on tötteröisenä kohta unilla (sain koijarit liikenteeseen) niin jotain kehitettäväMä ajattelin vielä kattoa piraattileffan.
Kauheeta schaissea
...mutta sittenhan mun viisuvalinta meni ihan oikeinKauheeta schaissea
Nokitan tällä
pikkasen oot edella ajanlaskua...mutta menkoot
jaahans, taas täällä "keskustellaan" youtube-linkeillä
No kato, kiukkupunaisuuskin havinnyt sitten viime nakeman
ei kun tuo on sitä alkavaa ->No kato, kiukkupunaisuuskin havinnyt sitten viime nakeman
Naah, tunnusta pois - oot massyttanyt pakastimesta kaikki viimoset mustikat huolellaei kun tuo on sitä alkavaa ->
..meninkin sanomaan...no ei sen paikan mustikat oiskaan maistuneet niin hyville kuin kotona herkkuhetkea odottavat*loihtii jotakin kivaa halventaakseen orastavaa paattoman punoitusta*ei täällä ole mustikoita, kotona olis ollukkin.
lisää vaatetta. täällä pidetään patterit pääällä joulukuusta helmikuun loppuun. toki tän läävän lämmittää pelkkä pesukonekin.mää hätäilin ja laitoin liian aikaste lämmöt pois päältä torpasta
piti äsken laittaa takasi