Mies mun vieressäni pilkkii myös.Nukahdin ja kello on vasta noin vähän.
Mä taas pörrään ylikierroksilla yliväsyneenä...ja kroppa on ihan hellänä. Se huutais kunnon käsittelyä hierojalta *yläpeukku*Nukahdin ja kello on vasta noin vähän.
Raitisilmamyrkutys vissiin Kun ei ollut mikään kiiru, niin hoidin kaupoareissun madellen. Takin sulloin reppuun ja nyt on vilu olo.Mä taas pörrään ylikierroksilla yliväsyneenä...ja kroppa on ihan hellänä. Se huutais kunnon käsittelyä hierojalta *yläpeukku*
Jonkun lämpimän shaalin alle ja kainaloiseksi ja ne villasukatRaitisilmamyrkutys vissiin Kun ei ollut mikään kiiru, niin hoidin kaupoareissun madellen. Takin sulloin reppuun ja nyt on vilu olo.
No ei, täysin eri asia. Sama kuin vertaisi uusia keitettyjä pottuja puolalaiseen vodkaan. (molempien raaka-aine pottu)Ah, vähän niinko riisiviiniä.
Toi on muuten aika ihana juttu, että havahtuu joskus yöstä siihen ropotteluun ...siihen on hyvä nukahtaa lempeästi uudestaan..ja herätä aamuun mikä tuoksuu raikkaasti pisaroilta <3Oi, pilviä! Toivottavasti herään yöllä sateen ropinaan.
Äiti sai pari kuukautta sit uuden työpaikan ja iskä palas lomautukselta töihin ku sesonkiaika alkaa, nii voi olla vapaan saaminen vähän nihkeessä :/ Ämpärikään ei asiasta innostunu ku seki on töissä ja kuljetukset on songelma (ja kun on niitä muitakin lapsia niin narinari kun on hankalaa)...duoda...eikä oo esim isovanhemmilla mitään saumaa saada vp: tä?
Ällös huoli, asiat järjestyy kyllä . Onko kuinkakin kiirus aikataulu hoidon järkkäämiselle?
VoimamimmiÄiti sai pari kuukautta sit uuden työpaikan ja iskä palas lomautukselta töihin ku sesonkiaika alkaa, nii voi olla vapaan saaminen vähän nihkeessä :/ Ämpärikään ei asiasta innostunu ku seki on töissä ja kuljetukset on songelma (ja kun on niitä muitakin lapsia niin narinari kun on hankalaa).
Toisessa kokeet on puolentoista viikon kuluttua ja toisessa kuun vika ja kesäkuun eka päivä. Eli suht kiire kuitenkin... + koeviikko alkaa samaan aikaan ja poikasen synttärijuhlat on kokeiden välissä ja parillekymmenelle pitäis ehtiä leipomaankin. Jeah. Mut kyl mä aion selvitä.
Oukkei, hiukanhan tuossa on haasteen makua mutta kyllä sä onnistut . Mites, onko velipoika eli enomies käytettävissä? Voisko aatella?Äiti sai pari kuukautta sit uuden työpaikan ja iskä palas lomautukselta töihin ku sesonkiaika alkaa, nii voi olla vapaan saaminen vähän nihkeessä :/ Ämpärikään ei asiasta innostunu ku seki on töissä ja kuljetukset on songelma (ja kun on niitä muitakin lapsia niin narinari kun on hankalaa).
Toisessa kokeet on puolentoista viikon kuluttua ja toisessa kuun vika ja kesäkuun eka päivä. Eli suht kiire kuitenkin... + koeviikko alkaa samaan aikaan ja poikasen synttärijuhlat on kokeiden välissä ja parillekymmenelle pitäis ehtiä leipomaankin. Jeah. Mut kyl mä aion selvitä.
Kauniita unikuvia *pus*Mies vieressäni ei enää pilki vaan nukkua tuhisee. Minäkin siis unille painun... Illanjatkoja!
Miksi ihmeessä? Eikös se oo kuitenki kiva juttu, et haukku saa temmeltää muiden kanssa ja sä saat lepuuttaa pallonheittokättä ....ja siemailla tovin viilentävää olutta*yläpeukku*?dodiin. taas vapaalla. naapurit kävi haukun kaa leikkimässä. pitää varmaan laittaa sähköaita et saa erakoitua.
onhan se mukavaa. vielä kun ottavat äidit matkaan eikä vaan isejä juomaan mun tsihejäMiksi ihmeessä? Eikös se oo kuitenki kiva juttu, et haukku saa temmeltää muiden kanssa ja sä saat lepuuttaa pallonheittokättä ....ja siemailla tovin viilentävää olutta*yläpeukku*?
Nonih, sä oot hurjasti sitten saamapuolella tossa vierailussaonhan se mukavaa. vielä kun ottavat äidit matkaan eikä vaan isejä juomaan mun tsihejä
Mä ajattelin vielä kattoa piraattileffan.Mies vieressäni ei enää pilki vaan nukkua tuhisee. Minäkin siis unille painun... Illanjatkoja!