The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joskus ei pidä ottaa tosissaan. :D
En ole niin epätoivoinen että hakisin seuraa netistä.
Jos minut joskus tapaa vakavissani niin on syytä huolestua.

Mutta mitäs vikaa olisi seuran hakemisella netistä?
Ihan samat ihmiset netissä pyörii kuin nurkkabaarissa, lähikaupassa, kirjastossa. Ei mun tietääkseni ole olemassa "netti- ihmisiä"? Hittojako sen on väliä mistä seuransa löytää jos mieleisensä löytää.

Tuossa kun vierailija kirjoitti, että nettiseura ei kelpaa, niin missäs olette ihmisiä/puolisoitanne tavanneet?

Ex- rouvakultani mä tapasin kapakassa
Yhden tyttöystävän mä tapasin junassa eikä kyseessä ollut ravintolavaunu.
Yhden tyttöystävän mä tapasin kun hän oli myymässä kukkia torilla.

Kuinkas muilla?

Ja vittu taas.

Tavoittelemani raittius ei edisty pisaraakaan jos sorrun juomiseen.

Kerronpa tekosyyt. Kun (siis ei jos) mä lakkaan juomisen niin elämääni jää vain nukkumaluukun seinät. Jotka alkavat kaatua päälle.
Laatikko kaljaa tai jallulasti Alkosta pysäyttää kaatumisen.

Koko ajan pikkupoika sisälläni huutaa, että mitä helvettiä sä itsellesi teet? Täh? Ja se pikkupoika on oikeassa.

En totisesti tiennyt, että raittiiksi pyrkiminen voisi olla näin hel-ve-tin vaikeaa.

Tuossa kun vierailija kirjoitti, että nettiseura ei kelpaa, niin missäs olette ihmisiä/puolisoitanne tavanneet?

Kuinkas muilla?
Ekan kerran tapasin ohimennen yhteisen kaverin luona,samana iltana kapakassa,siis tään mun nykyisen isäntäni. Aiemmat mieskaverit, netin tai muun median kautta, tuttujen luona,kapakassa.

Ja vittu taas.

Kerronpa tekosyyt. Kun (siis ei jos) mä lakkaan juomisen niin elämääni jää vain nukkumaluukun seinät. Jotka alkavat kaatua päälle.

Koko ajan pikkupoika sisälläni huutaa, että mitä helvettiä sä itsellesi teet? Täh? Ja se pikkupoika on oikeassa.

En totisesti tiennyt, että raittiiksi pyrkiminen voisi olla näin hel-ve-tin vaikeaa.
Tsemppiä, ei se helppoo oo. Viina ja kalja on pitkään mielessä ja houkuttelee,mutta jos jos halut eroon juomisesta,ni älä anna periksi. Viinan halu laimenee aikanaan.

Ja vittu taas.

Heiiii...askel kerrallaan siellä :). Eli yksi päivä vuorollaan.

Voin hyvin kuvitella että kämppäsi seinät tuntuvat ahdistavilta. Mutta sitten on uskaltauduttava ulos. Selvinpäin ja aivan toiseen suuntaan kuin nurkkiksen ohi. Niin kiva kuin olisikin käydä moikkaamassa kavereita mutta tiiät itekin, miten helppoa siinä on luiskahtaa hanan viereen...eli taukoa näihin kavereihin. Sen sijaan turisteile vaikka lähiympäristössäsi, käppäile paikkoihin joissa et ole käynyt tai joita katsot nyt uusin silmin:).

Ja ota mukaasi joku pieni vihko, itsesi näköinen, ja kynä. Ja anna ajatuksiesi lentää ja verbaliisuutesi kukoistaa :) - maalaa sanoilla esiin sielunmaisemasi, ne huonommatkin maisemat. Kuka tietää mut mahtavaa sieltä syntyykään!

Äläpä siis jää nukkumaluukkuusi vaan käy happeilemassa. Ja vaikka kuinka olet erakkorapuna, niin ei ihmisten parissa oleminen pahaksi ole.

Tsemppiä toivotan! Hengessä oon mukana ja tukemassa, jos kelpaan...:)

Jou, tänään on Leijonien peli Unkarin poikia vastaan...jos terävinä ollaan ja osin nöyrinäkin, vastustaja on aina vastustaja vaikka ei tulisikaan ns. nimi maasta, niin hyvin tässä käy :).

Jenkkipeli oli hyvää katseltavaa, oli vauhtia ja kunnon pelaamista - nuoret ihastuttavat kyllä taitavilla pelisilmillään sekä kiekon hallinnoillaan.

Ja aamu ihastutti myös :D. Hiukan - paljon!- oli liikkeet hakusessa tällä fanilla, tosin viimeaikoina aamut ovat olleet muutoinkin varsin haasteellisia liian aikaisine herätyksineen....unissakävelijänä on hyvä pöwwöpääkkösenä aloittaa päivän tolloilut :D!

... jos kelpaan...:)
Routamisujen homma ei ole ihmetellä omaa kelpaamistaan.
Routamisut ovat niitä jotka kysyvät, että "Onko miehelläni dementia kun ei muistanut satavuotishääpäivää"?

Jos pääni ei olisi se mikä on niin mä olisin jo Routamisulassa.
Siellä ei koskaan hakattaisi ketään.

Valitettavasti pääni on mikä on eikä koskaan tule alkoholin suhteen olemaan terve.

Jou, tänään on Leijonien peli Unkarin poikia vastaan...jos terävinä ollaan ja osin nöyrinäkin, vastustaja on aina vastustaja vaikka ei tulisikaan ns. nimi maasta, niin hyvin tässä käy :).

Jenkkipeli oli hyvää katseltavaa, oli vauhtia ja kunnon pelaamista - nuoret ihastuttavat kyllä taitavilla pelisilmillään sekä kiekon hallinnoillaan.
Vastustajaa tulee kunnioittaa. Jos peli olisi ennalta selvä niin sitä ei tarvitsisi pelata.
"Jenkkipeli" oli hyvää katsottavaa kun kyseessä oli kaksi taitavaa joukkuetta ja hyvät tuomarit, jotka eivät viheltäneet turhasta, mutta eivät jättänet viheltämättäkään. Tommoiset tuomarit kun on loppuottelussa, niin siinä parempi voittaa eikä vihellyspilli.

Routamisujen homma ei ole ihmetellä omaa kelpaamistaan.
Routamisut ovat niitä jotka kysyvät, että "Onko miehelläni dementia kun ei muistanut satavuotishääpäivää"?

Jos pääni ei olisi se mikä on niin mä olisin jo Routamisulassa.
Siellä ei koskaan hakattaisi ketään.

Valitettavasti pääni on mikä on eikä koskaan tule alkoholin suhteen olemaan terve.
*löyti jälleen poskipunan paikan*

...että hupsistakeikkaa vaan :), johan lataat taas...

No kellä täällä pääkkönen terve olisi ?!Sun heikkoutes ja kompastuskives on alkoholi, toisella jollakulla esimes liiallinen hattarapäisyys ja pumppu edellä meneminen - risti siinäkin kannettavana.

Mutta aina voi muuttua ja tehdä toisin :)! Jos se vain oloa helpottaa ja tuo itsellensä rauhaa ja tasapainoisuutta, onnellisuuttakin.

Vastustajaa tulee kunnioittaa. Jos peli olisi ennalta selvä niin sitä ei tarvitsisi pelata.
"Jenkkipeli" oli hyvää katsottavaa kun kyseessä oli kaksi taitavaa joukkuetta ja hyvät tuomarit, jotka eivät viheltäneet turhasta, mutta eivät jättänet viheltämättäkään. Tommoiset tuomarit kun on loppuottelussa, niin siinä parempi voittaa eikä vihellyspilli.
Totta! Tuomaripeli oli nyt myös kohdillaan, joten sekin edesauttoi isosti viihtymistä ja pelin seuraamista. "Seeprat" ( see bra eli melkein kuin seepra eli kandee käydä Spectsaversilla...vai mikä ihme olikaan :D) antoivat pelaamiselle sijaa ja tilaa ja vislasivat todella vain rikkeistä. Tosin tällä kertaa tais molemmissa joukkueissa olla myös sitä pelaamisen himoa eikä mitään turhaa jääkulkoilua, mikä ois syönyt pohjaa matsilta. Well done guyes*yläpeukuttaa*!

*löyti jälleen poskipunan paikan*

...että hupsistakeikkaa vaan :), johan lataat taas...

No kellä täällä pääkkönen terve olisi ?!Sun heikkoutes ja kompastuskives on alkoholi, toisella jollakulla esimes liiallinen hattarapäisyys ja pumppu edellä meneminen - risti siinäkin kannettavana.

Mutta aina voi muuttua ja tehdä toisin :)! Jos se vain oloa helpottaa ja tuo itsellensä rauhaa ja tasapainoisuutta, onnellisuuttakin.
Hattarapäisyytesi ja pumppu edellä menemisesi ovat asioita joista ei koskaan tule luopua. Niistä kannattaa pitää kiinni.

Kuinkas muilla?
Me näimme koulun käytävässä ja suin päin rakastuttiin kuten sig kertoo

Ja vittu taas.

Sorruitko?

Hattarapäisyytesi ja pumppu edellä menemisesi ovat asioita joista ei koskaan tule luopua. Niistä kannattaa pitää kiinni.
..no en nyt menis sanomaan*laskee varpaitaan*...olis tää elämä niin paljon helpompaa, jos oisin toisenlainen. Että sitä jääpuikkoa sais tähdätyksi pumppuunkin.

Vois muillakin olla helpompaa ja kivempaa mun kanssa, hankala kun oon.

Kuinkas muilla?
Netissähän mä tapasin tämän elämäni valon.. nyt talsittu yhdessä uusioperheenä 1v8kk vaikka molemmat asutaankin vielä omillamme.. jatkuvasti halajaa toisen kainaloon ja viettämään yhteistä aikaa kera 5 lapsosen.. kesälomia odotelles, et päästään viemään lapsia mökkeilemään ja muuta kivaa :love:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä