???
Keskustellaan kirjoistaViimeisiä viedään.
Voisiko joku auttaa: Lukutoukkaan - alas 9 - vastasanana 5 rajalla
Keskustellaan kirjoistaViimeisiä viedään.
Voisiko joku auttaa: Lukutoukkaan - alas 9 - vastasanana 5 rajalla
Kiitos Entäs sitten Tyttökirjat: LMM - 5 4 6 - vastasanana Pr E sKeskustellaan kirjoista
Toinen tosi tunnettu LMM:n sarjan päähenkilö. Oikea muoto löytyy kun katsot mikä kirjan nimi on alkuperäiskielellä.Kiitos Entäs sitten Tyttökirjat: LMM - 5 4 6 - vastasanana Pr E s
An po - suomalainen tyttökirjallisuuden luoja, sama etunimiTyttökirjat oikea laita ammottaa tyhjyyttään kun olen jumissa tuossa an po 4 4
Myös ylös 2 2 10 mahdoton
Tämä on kiin vaikea relaatio, kaikki tieto pitää kaivaa kivien alta.....arrrggghhhhhhh!
jo etunimet on E b niin miten toi sukunimi?Toinen tosi tunnettu LMM:n sarjan päähenkilö. Oikea muoto löytyy kun katsot mikä kirjan nimi on alkuperäiskielellä.
Ta Vä ... (9) .. (5) vihjettä kaipaisin .. ei löytynyt mistään.jo etunimet on E b niin miten toi sukunimi?
Nuorten fantasiaa..Ta Vä ... (9) .. (5) vihjettä kaipaisin .. ei löytynyt mistään.
Pliis auttakaa
Tyttökirjat:
PES 5+4+6 eikö tähän tule se e + b + s nimi? Mutta mikä on sukunimi? Tuossa s-sukunimessä ei riitä kirjaimet... --- ei tule, tää viitta siihen tilaan jolla asui. Katso sen kirjan alkuperäinen nimi
PN-Me-Ma jatko 6+5 --- tyttökirjasarja, jossa on ma-niminen hahmo
LIW-L jatko5+8 --- kirjailija
Suomalainen kirjallisuus:
Pääsanasta 5+6 --- naiskirjailija
VH-H jatko 9+10 --- iskulause kirjasta
TÄ-Ta jatko 11 --- kirja jonka nimi alkaa ta
Oikean reunan rajasana sota - 5 --- vastakohta
Mulla kanssa tuo ta vä ......... (9) ..... (5) hakusessa. Tämän https://fi.wikisource.org/wiki/Lasten_ja_nuorten_fantasiakirjallisuus ja monta muuta lähdettä käyty läpi ja ei löydy millään.Nuorten fantasiaa..
Se löytyy ihan siitä va ka -kirjan wikistä.Mulla kanssa tuo ta vä ......... (9) ..... (5) hakusessa. Tämän https://fi.wikisource.org/wiki/Lasten_ja_nuorten_fantasiakirjallisuus ja monta muuta lähdettä käyty läpi ja ei löydy millään.
Pari jäi vielä etsinnöistä huolimatta löytymättä, joten olisko rautalankaa tarjolla =D :
Tyttökirjat:
Pääsanasta 8+9 --- heppahommia
LIV-L-5+8 (en löytänyt sopivaa kirjailijaa vaikka kuinka kaivelin googlea..) --- siis viittaako tää nyt siihen lau 5+8? Jos joo, niin on niiden lau-kirjojen kirjailija
Suomalainen kirjallisuus:
Pääsanasta vasurille ylös 5+6 ( ei vaan löydy ei..) --- sori, taisin vinkata aiemmassa viestissäni väärän sanan. On mieskirjailija, tosi tunnettu ja aikanaan tosi kohuttukin
Nyt meni hermo ja siirryn tekemään jotain ihan muuta. Ei siitä va ka vikistä mitään (9 5) kaksiosaista sanaa löydy ja olen kyllä kokeillut ihan kaikkea.Se löytyy ihan siitä va ka -kirjan wikistä.
Löytyy kyllä. Kohdasta sarjan juoni.Nyt meni hermo ja siirryn tekemään jotain ihan muuta. Ei siitä va ka vikistä mitään (9 5) kaksiosaista sanaa löydy ja olen kyllä kokeillut ihan kaikkea.
KirjaHjelp!!
Tove-ruudun oikea yläkulma kuve lähtevä 14+5
Apua saa vaihdossa, kaikki muut täynnä paitsi tämä Tove
Oujee kiiiitoooos Nyt on rellu läpiKirja
Löytyy kyllä. Kohdasta sarjan juoni.
Tarvittais RAUTALANKAA tyttökirjat lmm pes 5 4 6 oikea yläviisto
Tämän tekijät on kyllä laittaneet tiedon etsimisen aivan uudelle tasolle, mitäään ei löydy