Loput just vinkkasin tossa mun ylemmässä viestissä.Taas täällä ... puuttuu 12 fantasiasta 5 näkyvillä
Keskeltä lounaaseen 8
VaMo VaKa Ve Ih 10 --- paikka missä ne pahikset hiippailee, löytyy va ka -wikistä kohdasta taustaa
Ko Ko TRC 5
Va 12,8
Va En 6
Sais loput auki kun näihin sais apuu ...
7 on kaupunki, 8 on muunnelma etunimestäPostmodernismi:
Ma Du ylöspäin 7 ja 8 (pääsee seuraavaan ruutuun) ei löydy millään
Viimeisiä viedään...
Nuorten fantasia:
Mu ma 6+5, vihjeitä on tullut mutta ei löydy --- alkuun sana joka on Sisun maku/versio, synonyymi helvetille, joskus puhutaan myös *piip*kattilasta
Tyttökirjat:
La 5+8 --- kirjailija
AS 8+5, 5+7+8, --- 8+5 liittyy ulkonäköön, toi toinen löytyy sivulta nelkytjotain gradusta johon on linkattu aiemmin tässä ketjussa
Lä 14 --- sisar hento valkoinen
Suomalainen kirjallisuus:
Suo: 18, 9+8 (9 väliviivalla) --- nimi on finlandia-voittaja, siitä varmaan keksit ton toisenkin
Va AnLi Na 4 --- se sai lapsen, eli siitä tuli...
Na 5+6, 5+11 --- tuo 5+11 on suomalainen dekkarikirjailija, siitä saat ton toisen
Jos saat tuon Mu ma niin vihjaaViimeisiä viedään...
Nuorten fantasia:
Mu ma 6+5, vihjeitä on tullut mutta ei löydy
Puuttuu multakin
Tyttökirjat:
La 5+8 Sen La-kirjan suomalainen naiskirjailija
AS 8+5, 5+7+8, Liittyy ulkonäköön / toiseen on linkki edellisissä postauksissa ja sivu 46
Lä 14 no hoitaa sitä Lä
Suomalainen kirjallisuus:
Suo: 18, 9+8 (9 väliviivalla) ketkä siellä rannkolla asuu, Suomalainen naiskirjailija
Va AnLi Na 4 no sullakin on sellainen
Na 5+6, 5+11 Suomalainen rikosdraaman naispoliisi / Edellisen kirjoittaja
Täähän oli jo vihjattu eli mikäs on tuoEli löytyykö
Fantasia
Ve Va Va Va Ih Va 10 ja siitä varmaan lähtee sitten varmaan yksi ...
Yksi asukasryhmä, monikossa sekin.Täähän oli jo vihjattu eli mikäs on tuo
Al 6 sitten?
Postmoderni kirjallisuus -wikistä löytyy lyhyt kirjailijaluettelo. Siinä on tämän haetun kirjan kirjoittaja mukana ja tämän kirjailijan wikistä löytyy teos sinisellä. En viitsi suoraan sanoa kenestä on kyse, kun se kirjailijan nimi tulee myöhemmin.Postmodernismi
3 9 9 ei aukea millään, vaikka vinkin mukaan olen toiminut. Apuja?
Mulla puuttuu koko hitsin jutusta vain YKSI sana ja yöunet jo menee. Auttakaa siis: Tolkien-ruudusta se 7-kirjaiminen, jonka kolme vastasanaa on me.., si.., sekä väliviivallinen sana.Nuorten fantasia:
ta vä 8 6 destinys sword ja 12 5 sama eka sana "ta" ja sit se juttu, josta heijastuu takaisin oma naama esimerkiksi kylppärissä
Ei vaan löydy
Elder days suomeksiMulla puuttuu koko hitsin jutusta vain YKSI sana ja yöunet jo menee. Auttakaa siis: Tolkien-ruudusta se 7-kirjaiminen, jonka kolme vastasanaa on me.., si.., sekä väliviivallinen sana.
5 10 ja 11 selvisi, mutta päänvaivaa aiheuttaa edelleen 8 ja ra 5(molemmat)Tolkien ruudusta puuttuisi TSH 8 (vasen reuna)
5 10 ja 11 vasemmalla nekin
Itse pääpiru.Potteri-ruudusta puuttuu yksi mitä en vaan millään keksi...
Eli ylhäällä pa-aatä välinen 10
Saisko joltain apua
8: genre5 10 ja 11 selvisi, mutta päänvaivaa aiheuttaa edelleen 8 ja ra 5(molemmat)
Tolkien-ruutuun kaipailen kovasti apua
TSH ylöspäin 8 sekä 5+10
rajasanasta So vasemmalle rajasana 11