Kaiken lisäksi siivoojatäti on laittanut wc- parerirullan väärinpäin telineeseen.
Niin on.Kaiken lisäksi siivoojatäti on laittanut wc- parerirullan väärinpäin telineeseen.
Haleja ja voimia sinulle; hyvin kauniille sielulle. ♡...ja samalla kun ma tassa kohtapuoliin roudaan taman raatokasani, tomumajani, raihnaiset luuni ja villasukkani ulos, niin.
Samalla ma taijan tassa hajota.
Sillai hyvasti (krut voi laittaa sitten estoja paalle tjtn ja muutkin, tulee vatulointia - silta ei voi valttya kun ma oon ma ). Vaikkakin myos pahasti.
Kun. Perkelevittusaatana.
Sattuu se. Kun on vereslihalla, orvaskesi riivittyna. Ihanat ipanat <3 - syli avoinna ja kaunis vahva sielu silmissa ja sydan vahvana. Melkein jaksavat kantaa mutta sita heidan ei tarvitse tehda
Ruusu on kaunis. Teralehdet herkkina, hauraina. Piikit vahvoina, teravina.
Lakastuessaankin taynna suloisuutta <3.
Akrapopovits?Romanttisuus vaan jatkuu: ukkokulta antoi mulle pakoputken koska mummoilla saattaa kuulemma vanha vähän falskata. Onneksi putki on sentään mopoon eikä mummiin
Jep. Vanha Akra alkaa olla aikansa elänyt. Ei oo enää päheet pörinätAkrapopovits?
Kyllä Pitsilässä ny kelpaa.Romanttisuus vaan jatkuu: ukkokulta antoi mulle pakoputken koska mummoilla saattaa kuulemma vanha vähän falskata. Onneksi putki on sentään mopoon eikä mummiin
siks mä en sanokkaan mitään.Romantiikkaa, EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Ettekö te muuta harrasta täällä taaskaan.
Ymmärrän täysin. Mutta nyt voit jotain sanoa jos tulee mieleen. Olen ainakin tunnin täällä.siks mä en sanokkaan mitään.
syön just wokkia, sanon kohta jotain.Ymmärrän täysin. Mutta nyt voit jotain sanoa jos tulee mieleen. Olen ainakin tunnin täällä.
oot körötelly niiqu wanhat mummit niin on putkisto karstottunu umpeenJep. Vanha Akra alkaa olla aikansa elänyt. Ei oo enää päheet pörinät
Odotamme jännitykselläsyön just wokkia, sanon kohta jotain.
älä vaan pidätä hengitystä ootellessa.Odotamme jännityksellä
Kiits, olikin jo aika tukala olo.älä vaan pidätä hengitystä ootellessa.
Ok, sano ennen yhreksää ainakin. Ei mulla mitään aikarajaa ole, mutta luulen että menen kumminkin siinä vaiheessa kattomaan töllöä ja syömään iltapalaa.syön just wokkia, sanon kohta jotain.
Mulla oli koko viikon KANANmunahimo, joka päivä söin keitettynä leivän päällä, oli pakko.Lätkää tiiratessa tuli syötyä aikas iso munakas.
Iltaleffaa varten on hiukopalaksi jokunen keitetty kananmuna.
Kohtahan mä olen munamies