The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihana ilma ja päiväkahville lähetään anoppilaan. Käytiin kaupassa ja isäntä osti äidilleen kauniin ruusun.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Vähänkö vanhemmat oli polleita kun näkivät lapsenlapsenlapsensa :love:

Äiti oli erityisen pollea kun hoitaja tuli kättelemään ja kysyi oletteko vauvan mummo. Äiti pikkuriikkisen röyhisti rintaansa ja totesi "minä olen ISOMUMMO". Hoitaja sanoi että oho, teidän suvussa onkin nuorekasta vanhempaa polvea

Nyt sitten ruokaa, kahvii ja kakkuu

vierailija
HEIMOI HEI TEILLE IHANILLE BEIJBEILLE MOI OLIKO IKÄVÄ NII OLIKO JOO IHANAA MÄÄKI TYKKÄSIN VALKOSESTÄ PEHMEESTÄ NELIÖSTÄ JOLLE PYSTY KUVITTELEE TEIJÄN IHANIEN BEIIIIJBEIEN KUVIA IHANAAA BEIJBET OOTTE NIII IHANIA BEIJBEEET UUUUU NAMINAMI BEIJBBEEEEEEEET<3

Piti tulla välillä sisälle juomaan kahvia kun ulkona on niin lämmin. Varjossa +23. Ensi viikolle ennusteltu viileämpää.
No kappas, ma ite tassa suunnittelen etta laitan kohta - ellen saa keskimaista huikattua puuhamieheksi :) - kahvia tulemaan ja kaadan itelleni sen ison kupillisen, missa valkoisella pohjalla lentaa monen monta sinista lintua, maalattu rennolla siveltimen vedolla, jonnekin...ja istahdan sen kuppini kanssa tohon ulkorappusille, nostan hameen helmukset syliini ja annan paljaiden jalkojeni viilentya kivirappusilla auringo kuitenkin sylia helliessa :)...

Ei lampo luita riko, sanotaan. Aurinko on ihanaa :)....mutta tuon karmaisevan tulevan viikon haamottaessa ajatuskin viilemmasta kelista on aikalailla bueno(y)

• Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
...ja samalla kun ma tassa kohtapuoliin roudaan taman raatokasani, tomumajani, raihnaiset luuni ja villasukkani ulos, niin.

Samalla ma taijan tassa hajota.
:)

Sillai hyvasti (krut voi laittaa sitten estoja paalle tjtn ja muutkin, tulee vatulointia - silta ei voi valttya kun ma oon ma :) ). Vaikkakin myos pahasti.

Kun. Perkelevittusaatana.
:alien::notworthy::barefoot:

Sattuu se. Kun on vereslihalla, orvaskesi riivittyna. Ihanat ipanat <3 - syli avoinna ja kaunis vahva sielu silmissa ja sydan vahvana. Melkein jaksavat kantaa mutta sita heidan ei tarvitse tehda :)

Ruusu on kaunis. Teralehdet herkkina, hauraina. Piikit vahvoina, teravina.

Lakastuessaankin taynna suloisuutta <3.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä