Sitä mä just ajattelin. Ei passaa kulkea kotio sillä.tarttis ostaa moinen. lupasivat 20 km latauksella. baarireissulla tulee 18 km. kotimatka pilkun jälkeen kyl hiukan pelottaa.
Noup...että ei tullut tilausta pitämättömille sairaslomille
Rytmikapula...vai että pitäs ropsasta rytmikapulalla...hmmmm....
Taijankin olla nyt ihan hilijaa....
Tahtipuikko *yläpeukuttaa*....Rytmikapula
...huudaksie kohta sitten et " Teppo Teppo!"*kohentelee taas villasukkiaan*....ja sitten vielä "Seppo Seppo!" *pyörittelee simmusiaan*Matti Matti!
Munakoiso ja kesäkurpitsa on hyvää safkaa.pitäis vielä pilkkoa ja marinoida jotain munakoisoa ja kesäkurpitsaa. ei ole edes hameväkeä kylään tulos mut rehuja syödään huomenna. lisukkeena makkaraa ja piffejä.
...huudaksie kohta sitten et " Teppo Teppo!"*kohentelee taas villasukkiaan*....ja sitten vielä "Seppo Seppo!" *pyörittelee simmusiaan*
..Taijankin mennä sinne nurkkaan...
...huudaksie kohta sitten et " Teppo Teppo!"*kohentelee taas villasukkiaan*....ja sitten vielä "Seppo Seppo!" *pyörittelee simmusiaan*
..Taijankin mennä sinne nurkkaan...
..saaplari, meninkin suuni avaamaan...
Unikuvia *pus*Mä hilppasen nukkumaan. öitä
Mihin jesaria tarttet?*ettii jesaria ja sisustaa nurkkapaikkaansa*
Dl cgjcc sd b kg tv*kiskoo toviksi sormet vapaaksi*...haasteellista nessulla kirjottaa..kerran näpeiltäni tulee vallattomia suollettua...pitää jotenkin nuita kutittaa, mielihän mulla on jo niin ylen siveä ja muodollinen*räpsyttelee ripsiänsä*Mihin jesaria tarttet?
ainoa mitä mää tosta tajusin on kurittaaDl cgjcc sd b kg tv*kiskoo toviksi sormet vapaaksi*...haasteellista nessulla kirjottaa..kerran näpeiltäni tulee vallattomia suollettua...pitää jotenkin nuita kutittaa, mielihän mulla on jo niin ylen siveä ja muodollinen*räpsyttelee ripsiänsä*
"kutittaa" ...mie hajoon tän hilavitkuttimen kans...kun piti "kuRittaa"..
Kutittaa kuullostaa paremmalta kuin kurittaaDl cgjcc sd b kg tv*kiskoo toviksi sormet vapaaksi*...haasteellista nessulla kirjottaa..kerran näpeiltäni tulee vallattomia suollettua...pitää jotenkin nuita kutittaa, mielihän mulla on jo niin ylen siveä ja muodollinen*räpsyttelee ripsiänsä*
"kutittaa" ...mie hajoon tän hilavitkuttimen kans...kun piti "kuRittaa"..
Haittaaks sePakarat mustelmilla.
Nöy hätä, en mäkään muusta mitn tajunnut...mulla on joku virus tässä vempeleessä menossa tjtn, allergeeninen nurkkapaikalle...ainoa mitä mää tosta tajusin on kurittaa
...tosin joskus taitaa kutittaminenkin mennä kurittamisesta...Kutittaa kuullostaa paremmalta kuin kurittaa