The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Paitsi etta....perkules, mulla jumahti kone niin etten ma paase talta sivulta pois :D...en tosin saa mitaan muutakaan sivua avatuksi mutta se on sitten onni vaan, en linkita enaa musaa :D...mutta tyrkkaa siis paikallisen hetkellista jokitysta, taa kone taitaa muuten ihan tosissaan sanoa sopimuksensa irti:alien:...olkoonpa paallansa, viitti buutatakaan...

Kais - se on hyva, etta on ollut valista laiskojakin aamuja :)...niista pitaa osata nauttia, paivaa on hyvinkin vaikka ja mihin puuhaan jaljella

Mulla on eka kakkupohja uunissa...saas nahda milloin tupaan parahtaa apukokkeja, niilla on kylla kumma vainu tulla kotiin silloin kun ma puuhastelen keittiossa kapustojen kanssa :D

• Tykkää
Reactions: Kais
Ostin nallen. Ruttunaama on sen kokoinen suunnilleen päästessään ripille.

Ukkokulta kielsi mua sanomasta tyttöä ruttunaamaksi. Siitä jää pysyvä nimitys vaikka on ihan päivänselvää että kyseessä on kaunein tyttölapsi mitä maan päällä on koskaan nähty.

• Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Ostin nallen. Ruttunaama on sen kokoinen suunnilleen päästessään ripille.

Ukkokulta kielsi mua sanomasta tyttöä ruttunaamaksi. Siitä jää pysyvä nimitys vaikka on ihan päivänselvää että kyseessä on kaunein tyttölapsi mitä maan päällä on koskaan nähty.
Poh, rakkaalla lapsella on monta nimea :)...ja mun mielesta ruttunaama on aikas hellyyttava <3

Ei muuta kuin syran sykkyralleen vaan teille kummallekin kun menette pikkuprinsessaa katsomaan ja ottakaa paljon kuvia :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä