The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
huomentapaivaa, mun ei pitas olla ollenkaan taalla mutta olen kuitenkin teravana :D

Ja naemma pitas opetella oikeesti pitamaan leipalapi kiinnisulki, koska tassa sita taas olen - omassa suossani lilluskelemassa ja ettimassa sita organisoinnin kukkasta... Huomasinpa juuri, etta olen taitavasti onnistunut saamaan taman paivan ihan solmuun juhlajarjestelyineen kaikkineen ja aikataulutettuine tapaamisjuoksuineen...voi sun samperi. Kaamit jo syherolla ja kaikki hertsauksen alkuoireilut kasilla...eika auta syvaan hengitykset kun tieto on syvassa etta parsiilteen menee.

Kananmunatuksetkin menivat loppumaan torpasta eli se pukkaa kaupassa kayntia, jeee!:D...mutta saan ainakin rauhassa sotkea keittiota silla ipanat ovat ulkoistaneet itsensa :), mikas ulkona ollessa ja lammosta nauttiessa.

Haa, pukkaa korvamatosta teille :)....oiskin ihunaa jos pihassa kasvais sitruunapuu*huokailee*

• Tykkää
Reactions: Kais ja epek
...ma lahden tekeen mansikkakakkua ja sita muuta seittemaa sorttia ja suolasta...ja suoriutumaan taman paivan itseaiheutetuista juoksuista.

Huominen on huono paiva. Tai siis aivan ihana mutta kuitenkin tosi huono. Ipanoitani rakastan yli kaiken ja olen valmis kuolemaan heidan puolestaan...mutta tammoseen keskipisteena ja juhlakaluna olemiseen en totu. Huono olen siis. Ja huominen muutoinkin on nyt...*huokaisee*

Kaitpa kaikkeen tottuu. Joskus. Tai sita pystyy siedattamaan. Tjtn.
Tosin...ikavaan ei milloinkaan. Sattuu se.

Tadaa - surut hitoksiin, auringosta nauttimaan ja keittiota sotkemaan :)

Kesatellaan :)

• Tykkää
Reactions: epek ja Kais
...paitti etta semmonen huomio...kun on isoakin isommassa kupissa hyvin hautunutta sitruuna teeta ja ulko-ovi selallaan (toisaalta tolloa, koska kuumuushan sielta lehahtaa sisaan ja kohta muutoinkin keittiossa tarkenee tosi hyvin :D) ja kun kay huokasemassa rappusilla ja kuuntelemassa tirpusten sirkutusta ja kylpemassa auringon lammossa, niin - on taa ihanaa <3....

Ja taa viela :D...tasta ei tuu kuin hyvalle tuulelleeeee...tai siis ma ainakin:barefoot::alien::D

*lahtee virnistellen joraileen keittioon *

Nauti paivastas ja elostas ja pista hymya kiertoon ihan reilusti ja ronskisti:p:)...nyt haivyn*huiskutusvilkutus*

• Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä