The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Katos Routamisu. Sinä ny vaan et yksinkertaisesi ymmärrä miten ihana olet.
Jos maailmassa ei olisi kaltaisiasi naisia niin hittojako minäkään täällä mitään tekisin?

Tieto siitä, että maailmassa on kaltaisiasi naisia pitää minut hengissä.

Elämässä pitää olla villasukkia, yksi ihana nainen, paljon TexWillereitä, riippukeinu ja jääkaapissa jotain syömäruokaa jotta elämää voisi kutsua elämäksi.

Jos jokin noista puuttuu niin sitä kutsutaan kitumiseksi.

:love::love::love::love::love::love::love::love:

Sain kuvia. Pienenpieni nykerönenä ja hiuksia enemmän ko vaarillaan. Varpaita ja sormiakin ruttunaamalla ihan oikea määrä. Miten tuo jätkä on onnistunut saamaan jotain noin täydellistä aikaan kun muuten hommat on vähän niin ja näin?

Mummi on täysin myyty eikä jaksa odottaa millon pääsee nuuhkuttelemaan.

Vannoin ja vakuutin, etten oo missään tapauksessa yhtä ärsyttävä mummi kuin oma äiti ja anoppi 25 vuotta sitten vaan meen katsomaan sitten kun tuore perhe kutsuu käymään. On tää kumminkin pirun vaikeeta kun kovin houkuttaa rynnätä synnärille ja huutaa heti aulassa että missä on mummin kulta :oops:

• Tykkää
Reactions: epek
:love::love::love::love::love::love::love::love:

Sain kuvia. Pienenpieni nykerönenä ja hiuksia enemmän ko vaarillaan. Varpaita ja sormiakin ruttunaamalla ihan oikea määrä. Miten tuo jätkä on onnistunut saamaan jotain noin täydellistä aikaan kun muuten hommat on vähän niin ja näin?

Mummi on täysin myyty eikä jaksa odottaa millon pääsee nuuhkuttelemaan.

Vannoin ja vakuutin, etten oo missään tapauksessa yhtä ärsyttävä mummi kuin oma äiti ja anoppi 25 vuotta sitten vaan meen katsomaan sitten kun tuore perhe kutsuu käymään. On tää kumminkin pirun vaikeeta kun kovin houkuttaa rynnätä synnärille ja huutaa heti aulassa että missä on mummin kulta :oops:
Senku menet.

Ei se vastasyntynyt vielä ymmärrä mummosta hittojakaan, eikä mummon tartte tuoksua pullalta ollakseen maailman paras mummo.

Kansanvaunu käyntiin ja Kättäriä tai Naisklinikkaa kohti kuin olisit jo.

Senku menet.

Ei se vastasyntynyt vielä ymmärrä mummosta hittojakaan, eikä mummon tartte tuoksua pullalta ollakseen maailman paras mummo.

Kansanvaunu käyntiin ja Kättäriä tai Naisklinikkaa kohti kuin olisit jo.
Kyllä mä nyt hillitsen itseni ja annan vanhempien ensin tutustua rauhassa ruttunaamaansa. Se on heidän etuoikeutensa.

Onneksi toi vaari on yyber-romanttinen, pisti viestin että varaudu siihen että herätän sut kun tuun kotiin, en oo nimittäin ennen kuksinu kenenkään mummoa :eek:

Kyllä mä nyt hillitsen itseni ja annan vanhempien ensin tutustua rauhassa ruttunaamaansa. Se on heidän etuoikeutensa.

Onneksi toi vaari on yyber-romanttinen, pisti viestin että varaudu siihen että herätän sut kun tuun kotiin, en oo nimittäin ennen kuksinu kenenkään mummoa :eek:
Tommoisia noi muusikonrentut tuppaavat olemaan. Mummojen kuksiminen on hauskaa hommaa.

Jos minun jälkikasvustani joku päättää lisääntyä, niin menen paikalle oitis ja vaikka taksilla jos muuta kulkuneuvoa ei alle löydy. Ja selvänä koska lapsenlapseni ei koskaan tule näkemään minua juopuneena.

En vain edes osaa arvata kuka lapsistani yllättää ja tekee minusta vaarin.
En ehkä pysyisi nahoissani vaan kiljuisin ilosta.

Mulle äitienpäivä on ainakin viellä hieman surullinen tai ehkä paremminkin haikea.
Oma äiti ja mummot on haudassa enkä itse saa olla äiti. Yleensä istutan ruukkuruusun äidin haudalle ja käydään anopin luona kahvilla,välillä mie oon ostanu anopille kukan,välillä mies,riippuu kumpi käy kaupassa.

Tommoisia noi muusikonrentut tuppaavat olemaan. Mummojen kuksiminen on hauskaa hommaa.

Jos minun jälkikasvustani joku päättää lisääntyä, niin menen paikalle oitis ja vaikka taksilla jos muuta kulkuneuvoa ei alle löydy. Ja selvänä koska lapsenlapseni ei koskaan tule näkemään minua juopuneena.

En vain edes osaa arvata kuka lapsistani yllättää ja tekee minusta vaarin.
En ehkä pysyisi nahoissani vaan kiljuisin ilosta.
Kyllähän mun tekis mieli mennä mutta muistan miten omat ja appivanhemmat tunki pyynnöistä huolimatta pari tuntia synnytyksen jälkeen laitokselle ja mua vitutti niin ettei veri kiertänyt. Hyvä kun olin itte ehtinyt lastani pitää sylissä kun toiset tuli sen riistämään.

Mulle äitienpäivä on ainakin viellä hieman surullinen tai ehkä paremminkin haikea.
Oma äiti ja mummot on haudassa enkä itse saa olla äiti. Yleensä istutan ruukkuruusun äidin haudalle ja käydään anopin luona kahvilla,välillä mie oon ostanu anopille kukan,välillä mies,riippuu kumpi käy kaupassa.
Jos mä olisin maailman kaikkivaltias diktaattori, niin ensimmäisenä todo- listallani olisi Kais:n raskaus (ja juu ihan oman miehensä toimesta)
Kakkosena listalla olis tinkulaiselle HEL- VE- TIN hyvä mies. Että hänen ei tarttis ihmetellä onko semmoisia olemassa.

Sit vois keskittyä vähäpätöisempiin asioihin.

Hittolainen, minustahan olis vaarassa tulla turhankin mukava diktaattori?

Kyllähän mun tekis mieli mennä mutta muistan miten omat ja appivanhemmat tunki pyynnöistä huolimatta pari tuntia synnytyksen jälkeen laitokselle ja mua vitutti niin ettei veri kiertänyt. Hyvä kun olin itte ehtinyt lastani pitää sylissä kun toiset tuli sen riistämään.
Tossa on semmoinen juttu, että lapsi kuuluu äitinsä lisäksi myös isälleen.
Esikoislikka syntyi hätäkeisarilla ja se olin minä joka hänet kylvetti ja antoi ensimmäiset tipat luovutettua äidinmaitoa tuttipullosta.
Hän täyttää ensi viikolla 21 eikä tuota tapahtumaa muista, mutta minä muistan.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Esikoislikka syntyi hätäkeisarilla ja se olin minä joka hänet kylvetti ja antoi ensimmäiset tipat luovutettua äidinmaitoa tuttipullosta.
Niin se oli meilläkin esikoisen kanssa 25v sitten. Ukkokulta sitä nuuhkutteli ja ihmetteli ja antoi ensimmäiset pullomaidot kun mä olin 4h heräämössä. Ja kaikkien kanssa se on ollut alusta alkaen tasavertainen vanhempi mun kanssa, paitsi että imetys ei häneltä oikein luonnistunut

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Oletko sinä joku narsisti kun saat käännettyä jutun kuin jutun itseesi?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä