Harry Potter: oikea yläreuna Pa - 10 - Aa ?? lucifer
Romantiikka: oikea alareuna JK - 4+5 ??
Harry Potter: oikea yläreuna Pa - 10 - Aa ?? lucifer
Romantiikka: oikea alareuna JK - 4+5 ??
Täällä kanssa yksi Tolkienia pähkäilevä:
Mel 7 SIl, löytyy tosiaankin aikaisemman vinkin mukaan Sil kontuwikista ja ihan ensimmäiseltä riviltä, sana vain muutettava oikeaan perusmuotoon (monikko)
Hur Nie Kul 5, muuta tuosta ensimmäisestä sanasta Hur ensimmäinen kirjain
TSH 14 alaspäin, vastasanat löytyy, monikossa yhdyssana, jonka loppuosa on S ja alku enkuksi power
siis oliko tuo vinkki tohon 14 vai jatkokysymys tohon 8+5+1+5?Lukutoukka
Ki..ka 8+5+1+5 ja jatko 14 enkkuwikistä löyty toi ki..ka.. nimi vaatii vähän "muokkausta", mut sitä wikisivua kattelemalla löytyy oikea kirjotusmuoto... 14 en siitä huolimatta saanu
Minkä maalainen on tuo 8+5+1+5?
siis oliko tuo vinkki tohon 14 vai jatkokysymys tohon 8+5+1+5?
Jatkokysymys koskee tuota 8+5+1+5 ja tuo 14 voisi jotenkin liittyä siihen maahan? Molemmat siis puuttuvat minulta.
se 8+5+1+5 tosiaan siis löytyy enkkuwikistä.. olikohan portugalilainen
EU
tyttökirjat:
AS-av 5 7 8
AS-he 8 5
lukutoukka:
suo 14
ki ka 8 5 1 5
romantiikka:
JK-en 4 5 > laita hakusanaksi Uni ja kauneus Keats
nuorten fantasia:
va me-ra 12 8
mulla on vain tuo 5 4 6, emilyTyttökirjat: pääsanasta vasemmalla 8+5, oikealle ylös 5+4+6 ja vasemmalle ylös 5+7+8
Äläs vielä luovuta, laita puuttuvista kyssäreitä, saattaapi löytyäjoo mulle alkaa riittää, oon hakannut päätäni seinään näiden viimeisten puuttuvien kanssa ihan tarpeeksi, jääköön tämä sitten kesken. Kiitos niille jotka on auttaneet tämän kanssa, en jaksa enää tähän tuhlata aikaani.
samat fiilikset.. kiitos auttaneille, mut kesken tais nyt jäädäjoo mulle alkaa riittää, oon hakannut päätäni seinään näiden viimeisten puuttuvien kanssa ihan tarpeeksi, jääköön tämä sitten kesken. Kiitos niille jotka on auttaneet tämän kanssa, en jaksa enää tähän tuhlata aikaani.
maanosalainenmulla puuttuu samat kuin tT:ltä ja lisäksi lukutoukka-ruudun suo-se kirjakauppa -välinen 14, ihan on oikeesti tosi luovuttajafiilis nyt, ei jaksais enää yhtään kaivaa näitä kun ei vaan polla säteile ollenkaan...
Nuorten fantasia:
VaMe-ra 12+8
Ka-To 5 vaiha yks kirjain
KST-En 7 auttaisko jos sanon että monikko
Al 6 tääki monikko, kurkkaa sinne va... ka.. wikiin
Postmodernismi:
8+10+6 edelleen tsekkiläisen kirjailijan teos
PA-JI 14 maanosa +lainen
Lukutoukka:
pääsanasta kaakkoon 11 tapahtuma jossa paljon lukemista
Ki 10 mikä niistä? joko se missä niitä säilytetään, se mihin kirjotetaan salaisuuksia tai se joka niitä julkaseen
Fa-Ka 9 myytti
KiKa 8+11 turussa
Nuorten fantasia:
VaMe-ra 12+8
Ka-To 5 Melkein kuin To, pojan nimi
KST-En 7 Toinen nimi En, monikko
Al 6
Postmodernismi:
8+10+6 tsekkiläisen kirjailijan kirja josta tehty myös elokuva
PA-JI 14
Lukutoukka:
pääsanasta kaakkoon 11 suuri ki tapahtuma
Ki 10
Fa-Ka 9
KiKa 8+11 googlaa kika,on ensimmäisellä sivulla aika alhaalla
Samat puuttuu ja lisäksi fantasiasta edelleen se En 7 Ka..., olisko tähän jotain vinkkiä?eli uupumaan jäi:
tyttökirjat:
A.S 8+5 ja 5+7+8
nuorten fantasiat:
va..me... 12+8
noista aukee sit vielä jotain koska puuttuu 7 sanaa
En 7 Ka, tähän laitoin jo edellä vinkkiä mutta laita hakusanoiksi Uni kauneus keatsSamat puuttuu ja lisäksi fantasiasta edelleen se En 7 Ka..., olisko tähän jotain vinkkiä?
Aikaisemmat selvisivät ja niihin tulikin vinkkiä, kiitos!