Yinksu
mä olisin yöllä mätkiny joitain mielellään.
mä olisin yöllä mätkiny joitain mielellään.
Laita mulle samalla iltapalaa.jos laittais aamupalaa
Kokeiles ton vierailijan tilalle keksiä joku nimimerkki millä sinut erottaa vierailijasta, vierailijasta ja vierailijasta. Ole vaik Mörökölli.Niin miten tässä ketjussa saa huomiota?
Kävitkös jo siellä kaupassa?Ei sielt kyllä mitään tänää tosiaan tule että mitäs nyt sit?
En. Vedin yöpin niskaan enkä poistu enää minnekkään.Kävitkös jo siellä kaupassa?
Paljastamalla rintakarvatNiin miten tässä ketjussa saa huomiota?
Aijaa, vai nii. No laita sit kuva jossa oot yöpissäisEn. Vedin yöpin niskaan enkä poistu enää minnekkään.
kirjaudut ja kirjotat sen jälkeen suunnilleen asiallisesti.Niin miten tässä ketjussa saa huomiota?
No tuossa sinulle iltapala, ole hyvä:En. Vedin yöpin niskaan enkä poistu enää minnekkään.
En laita lähtee loputkin ketjusta pois.Aijaa, vai nii. No laita sit kuva jossa oot yöpissäis
Mää oon jo niin kovii kokenu kolli, etten järkyty enää mistäänEn laita lähtee loputkin ketjusta pois.
ja mulla on puusilmä.Mää oon jo niin kovii kokenu kolli, etten järkyty enää mistään
Mä lupaan kans olla järkyttymättä tinkuliinista yöpissä.Mää oon jo niin kovii kokenu kolli, etten järkyty enää mistään
älä nyt oo tollanen.Ihan varmuuden välttämiseks nin en viitti laittaa.