Bridge, kovasti peukut pystyssä että siellä olis jotain ihanaa kehittymässä
Täällä alkoi nyt sitten sunnuntaina ne odotetut menkat. Varasin ajan sovitusti kp10 ultraan (9-11 oli ohjeistus). Eli passia kohti vie tie. Siellä oli helatorstain takia taas vähän ruuhkaa, ja piti ottaa semmonen aika, etten saa lapselle ihan noin vaan hoitajaa silloin. Tää puhelimen päässä ollut hoitaja sanoi reteesti, että ota lapsi mukaan, kovasti vakuutteli sen olevan ok, ja "hoitajienkin toimistossa" katsovan hetkisen sen perään jos tarvii.
Ihan uteliaisuudesta, mitä mieltä te olette tästä? Että ottaa yksvuotiaan lapsettomuusklinikalle mukaan? Mä ite oon tosi varovainen tän asian suhteen, ja harkitsen tässä nyt vakaasti esim. mll:ltä jonkun palkkaamista siksi aikaa. Ihan vaan siksi, että tiedän näiden asioiden olevan kovin herkkiä juurikin lapsettomuushoidoissa käyville. Enkä tieten tahtoen halua kenenkään mieltä pahoittaa viemällä just sinne kipeimpään paikkaan sitä kipeintä asiaa. Mutta mitä muut on mieltä, ajattelenko mä liikaa tässä(kin) asiassa?
Tais olla muitakin (
Lia_ ja
Adeliina ainakin) jotka on suunnilleen samassa tilanteessa. Toivottavasti teillä ne menkat sieltä pian alkais, niin pääsisitte kans eteenpäin! Itseä jännittää jostain syystä eniten se, että selviääkö alkio sulatuksesta. Meillä kun kaikki on sen yhden varassa.
Ja mut vois muuten lisätä kans listalle.
Mimmi_83 # 5/2013 # 2. # siittiöt # 2.ICSI 1.PAS