Sain peniskuvaviestin kännykkään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarap4119
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarap4119

Vieras
Heh heh, nyt se sitten tapahtui mulle. Yksi ukko lähetti sitten omasta kikkelistä kuvan mun kännykkään. Ihan oikeesti tuli yllättäen ja pyytämättä. Siis oikeesti ukot, miksi, miksi, MIKSI...

Kyseisen miehen tapasin messuilla viikonloppuna, työn yhteydessä. Jotain se flirttaili, itse pysyin vain työasioissa. Käyntikortin annoin ja tässä tulos...

Mitähän tohon vastais? Vaihtoehdot:

1) EI mitään
2) Asiallinen vastaus, jossa kerron että pidän tämmöstä touhua ala-arvoisena jne. ja toivon ettei ole enää missään yhteyksissä.
3) Tsoukkina joku lehmänperseen kuva tms...

Heh heh, nyt se sitten tapahtui mulle. Yksi ukko lähetti sitten omasta kikkelistä kuvan mun kännykkään. Ihan oikeesti tuli yllättäen ja pyytämättä. Siis oikeesti ukot, miksi, miksi, MIKSI...

Kyseisen miehen tapasin messuilla viikonloppuna, työn yhteydessä. Jotain se flirttaili, itse pysyin vain työasioissa. Käyntikortin annoin ja tässä tulos...

Mitähän tohon vastais? Vaihtoehdot:

1) EI mitään
2) Asiallinen vastaus, jossa kerron että pidän tämmöstä touhua ala-arvoisena jne. ja toivon ettei ole enää missään yhteyksissä.
3) Tsoukkina joku lehmänperseen kuva tms...

lehmän persettä kannatan

Jep, se on nyt vaan niin että jos lehmän perse linjalle lähdet niin lisää voikin tulla ja sitä on sitten huono selitellä ettei oikeastaan halunnut lisää. Tuohan on vähän kutsu uusiin viesteihin. Tietenkin jos niitä haluat on tuo hyvä vaihtoehto.

Muuten miettisin että miksi tuntematon lähettää omia kikkelin kuvia. Eli hänen rajansa ei ainakaan siinä mene.

No ällö!
Älä ainakaan mitään vitsillä laita, luulee vielä, että olet kiinnostunut.
Itse en varmaan laittaisi mitään, ja välttelisin jatkossa tyyppiä.

Jos toisen kerran laittaisi, vastaisin jotain ei-kiitos-tyyppistä.

Otin vähän selvää tyypistä. Naimissa ja lapsia. Ehkä laitan vaimon numeroon tuon kuvan ja kirjoitan, että "taitaa olla tuttu tää, mutta jos sanosit miehelle, että ei tarvi mulle lähettää..."

EN ole mitään ukolle vastannut ja tuskin mä mitään vastaankaan... Toivotaan että se oli nyt tässä.

Ei kai sitä sille kannata lähettää, se on varmasti nähnyt sen jo.

Otin vähän selvää tyypistä. Naimissa ja lapsia. Ehkä laitan vaimon numeroon tuon kuvan ja kirjoitan, että "taitaa olla tuttu tää, mutta jos sanosit miehelle, että ei tarvi mulle lähettää..."

EN ole mitään ukolle vastannut ja tuskin mä mitään vastaankaan... Toivotaan että se oli nyt tässä.

Mää vastaisin, että sori nyt vaan tuli kikkeli kuva väärään numeroon, tarkistathan ensikerralla huolellisemmin kenelle kuviasi lähetät.
Ja nimesi alle.

Normaali ihminen tuon jälkeen pahoittelee ja lopettaa.

Mut jos edelleen vastaa että sulle oli tarkoitus, niin sitten vastaat tylymmin että hiukka tarkistais huolellisemmin kenelle kuvittelee voivansa lähetellä kuvia että sulle niitä ainakaan ei tarvitse lähettää.

Yhteistyössä