Doppleri mulla oli käytössä kahden vanhemman aikana, oli kyllä ainakin mulle pelastus silloin. Kyllä se kummasti rauhoittaa, kun pienen sykkeet saa kuuluviin
Kerkesin myydä kuopuksen jälkeen omani ja nyt olen vähän kahden vaiheilla, ostanko uuden. Nuo Eepoksen saamat lukemat on mun mielestä kyllä vauvan sykkeitä, itsellä syke on 80-85, joten niitä ei voi olla erottamatta. Omaa sykettä lähtisin Nessu87 tapaan etsimään juuri tuosta lantioluun (?) kohdalta.
Mä sain esikoisen aikana neuvolasta numeron kaupungin kotipalveluun, jonka kautta siis olisi ollut mahdollista saada juuri lastenhoitoapua (esikoinen oli todella huono nukkuja ensimmäiset puoli vuotta). Hinta olisi ollut muistaakseni 8 euron paikkeilla/tunti. Meillä onneksi lähti rytmi pyörimään joten kuten, joten mulla jäi se käyttämättä. Mutta kokeille
peikko86 ottaa tuo puheeksi neuvolakäynnillä tai sitten sosiaalitoimiston kautta.
Työpaikalla kerron kyllä ennen kesälomia, pakko, koska en tiedä kauanko pystyn tätä kumpua enää salata
Mun lähiesimies ei ole samassa paikassa töissä, joten voi olla, että hän saa tietää vasta lomien loppumisen jälkeen.
Fb:ssä olen paljastanut raskauden vasta rakenneultran jälkeen ja samoin meinaan tehdä nytkin. En myöskään ole aikaisempia raskauksia hirveästi siellä hehkutellut (se ei vain ole mun juttu) ja luulen, että sama tahti jatkuu siinäkin. Jotkut kaverit saavat asiasta tietää kesällä, kun nähdään, en usko että siinä vaiheessa pystyisin enää laittamaan masua liiallisen jätskin syönnin syyksi
Täällä oli moni jo tuntenut liikkeitä, mullakin on viikonloppuna ollut pari kertaa, jolloin mietin voisivatko nämä jo olla liikkeitä. Mutta mulla ne on kyllä vielä ilmaa tms. , viikkoja on vielä sen verran vähän ettei se ole mahdollista ja mulla on kohtu taaksepäin kallellaan, joten sekin myöhentää liikkeiden tuntemista. Mutta ehkä muutaman viikon päästä
Mulla tuntuu olevan nyt veto ihan poissa, eilinen päivä oli jotain todella kamalaa. Nukuin kahdet päikkärit ja silti olin kuolemanväsynyt. Syön raskausvitamiinia, mutta siitä ei tunnu olevan mitään apua. Huomenna on onneksi ensimmäinen neuvolakäynti ja täytyy siellä pyytää hemoglobiinin tarkistusta.
Väsynyt Madaam + Nyytti 8+5