Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Komissaari Katainen rinnastaa nationalistit terroristeihin, väittää kansalaisten vaativan EU:n integraation syventämistä
Kataisen unelma on luoda uusi uljas Eurostoliitto...Katainen on vain yksi niistä poliitikoista, joka on täysin vieraantunut tavallisen kansalaisen elämästä/arvoista.
onko tuo koskaan mitään tajunnu.eikä tuon vertaa tiedä ja tajua.
Ihmettelisi sitäkin varmaan, että mikä itikka se oikein niskaan pamahti...onko tuo koskaan mitään tajunnu.
tyyppi ei tarttis muuta kun niskalaukauksen.![]()
– Pistää miettimään, että mistä tämä kumpuaa, varsinkin kun tiedetään, että iskujen tekijät ovat kotibelgialaisia, Katainen sanoi."
Miksi suhtaudut negatiivisesti Euroopan parhaimpaan valtiovarainministeriin?onko tuo koskaan mitään tajunnu.
tyyppi ei tarttis muuta kun niskalaukauksen.![]()
Äärimuslimit kotibelgialaisia? Mitähän sieniä Jykä on syönyt?
Kataisen otanta on tehty komissaarikavereiden keskuudessa...Voi härra jumala. Tää ihminen on kyllä niin pihalla kansan hyvinvoinnista ja toiveista. Ei kyllä kukaan minun tuttuni (ei akateemikot eikä maanviljelijät) toivo lisää eu- integraagiota. Päinvastoin! No onhan tämä otanta minulla loppujen lopuksi aika pieni. Tuttavaporukkaa vain eli puhutaan kymmenistä. Mikäköhän on Kataisen yleistyksen otanta? Tuhansista pitäis puhua. Ei kyllä kukaan oo multa kysynyt. Mutta tässäpä nyt sitten ilmaisen mielipiteeni. Suomen kansalaisena olen vahvasti sitä mieltä, että Suomen tulee erota EUsta.
Kiitos ja näkemiin. Minä olen puhunut.
Miksi suhtaudut negatiivisesti Euroopan parhaimpaan valtiovarainministeriin?
Katainen on vajonnut jo niin alas, että hän sortuu natsittelemaan tavallisia ihmisiä: Kataisella ei ole kaikki muumit laaksossa...