vierailija
Siis miten jotkut pystyy siihen, että jaksavat paneutua pitkäveteisiimpiinkin hommiin aina täydellä innolla ja motivaatiolla ja tehdä aina kaiken sataprosenttisen innokkaasti.
"Tee sitä mihin uskot ja usko siihen mitä teet.Siis miten jotkut pystyy siihen, että jaksavat paneutua pitkäveteisiimpiinkin hommiin aina täydellä innolla ja motivaatiolla ja tehdä aina kaiken sataprosenttisen innokkaasti.
Esimerkiksi multaisten pottujen lajittelu ei varmasti kiinnosta ketään, mutta samalla siinä voi miettiä, miksi siihen tuli kolo tai miksi Närhi kerää niitä pottuja - ei se todellakaan ehdi niitä kaikkia syödäOnhan se vähän niin, että paskoistakin hommista kannattaa yrittää tehdä niin hauskoja kuin mahdollista.
Mulla on käynyt toisinpäin, eli iän myötä olen alkanut suorastaan inhota esim ruuanlaittoa ja siivousta! Ennen hoidin sujuvasti työni, kodin, sekä lapset ja niiden harrastukset. Nyt jokaisella saralla tökkii (lapsissa ei mitään vikaa, mutta kaikki harrastukset, vaatteiden ym ostot, ja niiden jatkuva ruuan tarve). Joudun tosiaan pinnistelemään että näyttäisin edes joskus ahkeralta.Olen luonteeltani patalaiska, mutta iän myötä olen oppinut tykkäämään monista arkisista jutuista. Ne on ihan kivoja, vaikka 20 vuotta sitten olisin tuskaillut niitä viikkotolkulla.