Vihreiden huippupoliitikko ei suostu kättelemään naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rasmuksen jengi? Pölly?

Mikäli harrastaisin samantasoista argumentointia, kuin varsin niukasti arvostamani rasist... anteeksi, "maahanmuuttokriitikot", niin kehottaisin sinua vetämään vitun päähäsi ja pakenemaan vuorille. :)
Olipa asiallinen kommentti, mutta mitä muutakaan odottaa...Tiesit varmaan että on laitonta kutsua rasistiksi aiheettomasti? Siitä on saatu ihan tuomioitakin aikaiseksi. Ja täällä kirjoittaa useampikin maahanmuuttokriitikko, kannattaa pitää mielessä.

Olipa asiallinen kommentti, mutta mitä muutakaan odottaa...Tiesit varmaan että on laitonta kutsua rasistiksi aiheettomasti? Siitä on saatu ihan tuomioitakin aikaiseksi. Ja täällä kirjoittaa useampikin maahanmuuttokriitikko, kannattaa pitää mielessä.

Ne mitään tiedä tai ymmärrä. Vaadit liikoja.

Muistakaa aina opettaa lapsillenne jos sellaisisa kerkeette samaan että kun soitatte sormella ihmistä joka on suvakki, opetatte mikä tällainen maanpetturi on ollut akoinaan.
Muistuttakaa aina itseänne ja lapsianne.

ME EMME UNOHDA.

Jaaha...kohta jos ei suostu halaamiseen on huonotapainen narsisti. Pakko halata kun muutkin halaavat
Ja tuolla logiikalla mä olen seksisuhteessa kaikkien tuhansien miesten kanssa joita olen kätellyt.

Huoh, kättely on niin arkipäiväinen, automaattinen, virallinen, tylsä -mutta pakollinen- tapa että se ei ole lähentänyt mua kyllä yhteenkään mieheen, se lähentyminen on ihan muilla keinoilla tapahtunut. En aina edes ajattele paiskaavani kättä.

Yhteistyössä