vierailija
olisiko vinkkiä alakulman (taiteenlajit) ruutuun? Kuvataiteen yläpuolella oleva sana (12) ja sen yläpuolella 9+11?
Kiitos avusta, vaihtareita kyllä löytyyKäsityö: te ty - kä ty ka välinen 8+4+8 opettaa te ty'tä
Elokuva: pääsanasta 9+2+11 parin hassun hemmon nimellä kulkevia mustavalkoisia ko... (suomenkielinen nimi)
maalaustaide: Maalaustaide: ta ma alas reunasana 14. tavallaan synonyymi sille ta ma, joka alkaa sanalla joita ta ma tekee.
Onko sinulla vaihtarina vaikka elokuva- ja taiteenlajit välissä olevaa 7+8? Tai Öljyvärimaalauksessa tai.. ja tau.. välistä 6?
Reunasana löytyy wikistä pääsana ta ma -sivun ensimmäiseltä riviltä. Muuta kuitenkin perusmuotoon.7+8 henkilö joka keksi tuon pääsanan, löytyy Wikin alusta
6 ta ympärillä on tälläiset, samoin kuin ovella, ikkunoilla. Ei se perinteinen ke... vaan sille synonyymi.
Saisko ratakiskoa tuosta Maalaustaiteen 14 reunasanasta
Vihdoinkin löytyi sana kun riittävän järeää ratakiskoa oli tarjolla, kiitos.Reunasana löytyy wikistä pääsana ta ma -sivun ensimmäiseltä riviltä. Muuta kuitenkin perusmuotoon.
rea 13/ supersuperrea...Vihdoinkin löytyi sana kun riittävän järeää ratakiskoa oli tarjolla, kiitos.
Edelleen maalaustaideruudussa ongelmana ma sanasta vasempaan reunaan menevä 15 ja rea sanasta 13 oikeaan reunaan. Löytyykö niihin vinkkiä. Vaihdossa kyllä vinkkiä tarjolla.
EW? ei mun kierrätysruudussa ole tuollaista sanaa ja se on jo vihreänä, väännäppä ratakiskosta lisää suuntia vinkkiä vartenpuute kierrätys/EW välistä 9 tartteisin vinkin..
Löytyi sana... Ok!EW? ei mun kierrätysruudussa ole tuollaista sanaa ja se on jo vihreänä, väännäppä ratakiskosta lisää suuntia vinkkiä varten
Kirjonta/ LeKi...14... PiLöytyi sana... Ok!
Kauluspaidassa on sellaiset jotta sen saa kiinni, loppuun vielä lisäät sen piKirjonta/ LeKi...14... Pi
voisko joku autaa.. ?
Käsittö ei liity Ra. On naku.. Ma..1963Aapuva, nyt ei ajatus kulje.
Käsityö Pi RaPi 7+5+1963
PuT 8
Kirjonta NaKi 5, Pu 5
Tilkkutyö Qu 14+4+5+2, Or 11+1+2
Kierrätys SaL 18, JäMa 5+5, 11+11 (ei mene millään oikein vaikka kuinka viännän)
Kuvanveisto..Käsityö
ei liity Ra. On naku.. Ma..1963
Suurkiitos, nyt pääsin taas paljon pidemmälleKäsittö ei liity Ra. On naku.. Ma..1963
15 on 3D synonyymiKuvanveisto..
ve..oikealle 2x15. ja he ja sapa välissä ...- ...14
oikea.yk.
Puuttuu olisiko jollakin apuja...Maalaustaide; Vevä... 7 ... 7ja5... AnKuvanveisto..
ve..oikealle 2x15. ja he ja sapa välissä ...- ...14
oikea.yk.
Kuvanveisto: Mulla puuttu he yläpuolelta 10+9 ja 8+16 ????Puuttuu olisiko jollakin apuja...Maalaustaide; Vevä... 7 ... 7ja5... An
Muotokuva päältä 7
Tanssitaide 1910 alta 8 ja 6 (Vä .. Pu)
Kirjonta Pu (5) Skoteissa pillin soittajat pitää..
Kuvanveisto: Mulla puuttu he yläpuolelta 10+9 ja 8+16 ????
Multa puuttuu enää kuvanveiston He yläpuolelta ....-.... 14 olisiko tätä ??
15 on 3D synonyymi
Kiitti .. kaksi sain !
Kuvanveisto: Mulla puuttu he yläpuolelta 10+9 ja 8+16
Kiitti!JäMa 5+5 tiet täynnä ja välillä sattuu..!!
Mä en keksinyt sitä toista 15, vinkkiä pliis ja puuttuu samasta ruudusta ylhäältä noi 10+9 ja 8+1615 on 3D synonyymi
Kiitti .. kaksi sain !
Kuvanveisto: Mulla puuttu he yläpuolelta 10+9 ja 8+16
3D/2DMä en keksinyt sitä toista 15, vinkkiä pliis ja puuttuu samasta ruudusta ylhäältä noi 10+9 ja 8+16