vierailija
Onko kukaan aloittanut vielä? Ratsastustermit on hieman hakusessa mutta kai tämä tästä
Ei, mutta olis 12, 12, 14 7 ja 13. www.sää.tvOnko sulla auki Jä 13, 13, 15 8 tai Ra 9 vasen yläkulma 15 oikealla puolella?
kääntäjä.tv Nyt heitit todella kinkkisen. Ei meinaa millään onnistua. Kerro kun ongelma ratkeaa.millä pääsee alhaalta keskeltä vasempaan alakulmaan? Ei onnistu!
Ei ole vielä onnistunut myöskään vasen keskilokero(va) ja siitä alas - miten muilla. Löytyykö apuja. Vasen ylänurkka miltei täynnä - nyt jumittaa sana (7 ja11 kirjainta).kääntäjä.tv Nyt heitit todella kinkkisen. Ei meinaa millään onnistua. Kerro kun ongelma ratkeaa.
Millä ihmeellä olet onnistunut tuossa? Mulla on toi vasen ylänurkka vielä täysin valloittamatta.kääntäjä.tv Ei ole vielä onnistunut myöskään vasen keskilokero(va) ja siitä alas - miten muilla. Löytyykö apuja. Vasen ylänurkka miltei täynnä - nyt jumittaa sana (7 ja11 kirjainta).
Olisiko kenties aika keksiä jotakin muuta tekemistä?!?!?Ei, mutta olis 12, 12, 14 7 ja 13. www.sää.tv
Tämä on kenties vaikein mitä tähän mennessä on nähty. Nyt meinaa työt jäädä kokonaan tekemättä. Vie aivan todellakin liikaa aikaa.
Oletko päässyt vasen keskilokeroon? 106 auttaa pääsemään ylöspäin...Millä ihmeellä olet onnistunut tuossa? Mulla on toi vasen ylänurkka vielä täysin valloittamatta.
Mulla olisi neljännes valmiina. Onko kukaan näin pitkällä?kääntäjä.tv Nyt heitit todella kinkkisen. Ei meinaa millään onnistua. Kerro kun ongelma ratkeaa.
Yksi puuttuu aloitussivun ruotsinkielisistä sanoista (9 kirjainta) löytyykö apua?Mulla olisi neljännes valmiina. Onko kukaan näin pitkällä?
Minullekin tuon sana kaksi ekaa kirjainta riittäisi suureksi avuksi..Yksi puuttuu aloitussivun ruotsinkielisistä sanoista (9 kirjainta) löytyykö apua?
kaMinullekin tuon sana kaksi ekaa kirjainta riittäisi suureksi avuksi..
Eipä auttanut. Vuorokauden pohdinnan jälkeen ei vieläkään auennut...
Aloitusruutu
vas 8 => ruotsinkielinen sana missä tuota voi tehdä
alas 11 => Isoissa kisoissa tuota tehdään, sille synonyymi
oik 15 => ruotsinkielinen sana kun tehdään sitä tosissaan
Avoinna ovat täälläkin. Kerro jos löytyy jokin.mitä tulee vasemalla keskimmäisen ruudun vapaa-ajantoiminta- sanan alle. yksi on luk....
Melkoinen jumitus ollut jo useamman päivän:
kissaeläin 5+15+11+4+9
kissaeläin alas 7
Ei matelija vaan...
automerkki oikea yläkulma jä 18 ja 20
ratsastus
vasen yläkulma 9
oly 8 ja 9
Alkuun molempiin vuodenajat ja sit la...
vapaa-aika
nik 12
luk 9 ja siitä seuraava 17
urh vasen laita neljänneksi alin 14
Murtom....
taidemuoto
Onko kyseessä vas alakulman ruutu? Miten pääsit sinne?
20 alas ja siitä ta:iden kautta 13 ja 9+7
oikea reuna ja oikealle ylös 5+4
Kaikki apu tarpeen . vaihtaria tulee ratkaistujen mukaan ;-)