V
vierailija
Vieras
Olen jo pitkään miettinyt munasolujen luovuttamista. Mutta minulla on jonkun verran ylipainoa. Onko se este luovutukselle? Muuten olen täysin terve.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielestäni ei voi, lapsista voi tulla ylipainoisia.
En haluaisi vastaanottaa munasolua lihavalta naiselta. Elintavat vaikuttaa lihavuuteen, mutta geeneilläkin on osuutta. Esim. mieltymys makeaan tai taipumus ahmia voi periytyä. Lihavien ihmisten suolistobakteeriston on myös todettu olevan poikkeava verrattuna normaalipainoisiin ja tämän on ajateltu olevan enemminkin lihavuuden osasyy kuin seuraus lihavuudesta.Sinä siis uskot, että ylipainoisuus johtuu perintötekijöistä? Usein varmaan osittain, mutta voi niillä elintavoilla kuitenkin olla merkitystä...
Ja lisäksi rumia.Mielestäni ei voi, lapsista voi tulla ylipainoisia.
En haluaisi vastaanottaa munasolua lihavalta naiselta. Elintavat vaikuttaa lihavuuteen, mutta geeneilläkin on osuutta. Esim. mieltymys makeaan tai taipumus ahmia voi periytyä. Lihavien ihmisten suolistobakteeriston on myös todettu olevan poikkeava verrattuna normaalipainoisiin ja tämän on ajateltu olevan enemminkin lihavuuden osasyy kuin seuraus lihavuudesta.