The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä se vähän lievittäis kuitenkin ? Entä unilääkket,olisko nyt apua,että saisit unta? Sä tarviit saaha nukuttua.
Varsinaiset unilääkkeet on siihen jos ei pysty nukkumaan, ts heräilee pätkittäin.
Nukahtamislääkkeet sit on niitä, et jos asiat pyörii päässä liiaksi eikä saa nukahdettua.

Vä veikkaan, et ensin kandeis kokeilla noit nukahtamislääkkeitä. Ne vie tajun kankaalle mut niitten vaikutusaika ei ole pitkä, eli ei tartte olla puolihorteessa koko seuraavaa päivää. Ittellä ainakin stilknoct toimi.
 
Yinksu
Varsinaiset unilääkkeet on siihen jos ei pysty nukkumaan, ts heräilee pätkittäin.
Nukahtamislääkkeet sit on niitä, et jos asiat pyörii päässä liiaksi eikä saa nukahdettua.

Vä veikkaan, et ensin kandeis kokeilla noit nukahtamislääkkeitä. Ne vie tajun kankaalle mut niitten vaikutusaika ei ole pitkä, eli ei tartte olla puolihorteessa koko seuraavaa päivää. Ittellä ainakin stilknoct toimi.
Mä nukahdan kyllä ennenpitkää mut se uni jää ihan tyngäks ja herään keskellä yötä e kämsit nuku enää ja se kun tapahtuu arkena niin...yritä siinä sit tehä töitä kun on ihan väsy ja itkunen.
 
Mä en nykyään nukahda ilman melatoniinia enkä myöskään nuku. Viimeistää kahdelta pitää herätä vessaan ja sen jälkeen pyörin ja pyörin ja pah.

Mitenköhän kauan nää liian aikaisin alkaneet vaihdevuodet kestävät?
 
Mä en nykyään nukahda ilman melatoniinia enkä myöskään nuku. Viimeistää kahdelta pitää herätä vessaan ja sen jälkeen pyörin ja pyörin ja pah.

Mitenköhän kauan nää liian aikaisin alkaneet vaihdevuodet kestävät?
Miehillä on sit vissiin vaihdekeppivuodet?
Et nuoremilla vaihde on päällä aina ja sit vanhemmilla vaihde menee päälle jos menee.
 
Eron jälkeen nukuin noin 2 tuntia/kuukausi.
Moni ei usko mutta niillä oikeesti mentiin.
Paskaa, onneksi se on jo ohi.
Tommoista on tutkittu. Siin on välissä semmoisia mikrounia mis henkilö ei edes tajua nukahtaneensa.
Tost tuli telkkarissa joskus testi, et kauanko henkilö pystyy olemaan nukkumatta. Testivälineenä oli kynä jota piti pitää sormien välissä ja kyl se kynä tipahti lattialle jokaiselta jotka mielestään ovat nukkumatta vaikka kuinka pitkään.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä