The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Onko sun pakko nahda hanta siina kohtaa?

Eiko vois toimittaa avainta jonnekin mista han sen nappasee tai jotain muuta vastaavaa, jotta nakemiselle olisi mahd. vahan sijaa? Saastaisit nyt itseasi hyva ihminen siella...
Kyllä kai se on ihan hyvä nähdäkin kun ei olla nähty hetkeen. Siis siltä kannalta hyvä et jos tarvii viel jotain sanoa tai puhua , en mä tiedä tarviiko kun se lis vaan toistamista. Mutta sen jälkeen ei sitte varmaan ikinä nähdä.
 
Kyllä kai se on ihan hyvä nähdäkin kun ei olla nähty hetkeen. Siis siltä kannalta hyvä et jos tarvii viel jotain sanoa tai puhua , en mä tiedä tarviiko kun se lis vaan toistamista. Mutta sen jälkeen ei sitte varmaan ikinä nähdä.
..siis sita vain ajattelin, sun parasta, etta kerran nakemiset kuitenkin sua satuttaa kovasti ja siita on vaikea nousta, niin minimois sen. Eihan siina tavaroitten hakutouhussa sun tartte olla mukana kattomassa ja olemassa, toi on musta sita ittensa kiduttamista vain. Sen voi hoitaa helpommin ja itteaan saastellen. Samaten ne sanomisetkin, jos on jotain sanottavaa, niin laittaa vaikka paperille. Jos oikeesti tuntuu vaikealta olla ja kohdata ihminen.
 
Yinksu
..siis sita vain ajattelin, sun parasta, etta kerran nakemiset kuitenkin sua satuttaa kovasti ja siita on vaikea nousta, niin minimois sen. Eihan siina tavaroitten hakutouhussa sun tartte olla mukana kattomassa ja olemassa, toi on musta sita ittensa kiduttamista vain. Sen voi hoitaa helpommin ja itteaan saastellen. Samaten ne sanomisetkin, jos on jotain sanottavaa, niin laittaa vaikka paperille. Jos oikeesti tuntuu vaikealta olla ja kohdata ihminen.
Satuttaa se mutta satuttaa se muutenkin. Ei se kauaa vie.
 
Yinksu
Oukkei, mutta koeta kuitenkin saastella siella itteas. Ja pidat huolen ittestas.
Kun ei oikeen jaksa. Kun ei mulla ole enää mitään odotettavaa. Kukaan ei odota enää mua, eikä mulla ole ketään jota odottaa. Kukaan ei laita ihania viestejä työpäivän aikana eikä kysy miten menee. Ei ketään kenen kanssa hassutella ja olla pöljä ei ketään joka ottaa kainaloon. Ei ketään jota halia ja pussailla ja olla kainalossa ja rapsutella toisen masua. Ei ole kuin musta tyhjyys josta ei pääse pois.
 
Kun ei oikeen jaksa. Kun ei mulla ole enää mitään odotettavaa. Kukaan ei odota enää mua, eikä mulla ole ketään jota odottaa. Kukaan ei laita ihania viestejä työpäivän aikana eikä kysy miten menee. Ei ketään kenen kanssa hassutella ja olla pöljä ei ketään joka ottaa kainaloon. Ei ketään jota halia ja pussailla ja olla kainalossa ja rapsutella toisen masua. Ei ole kuin musta tyhjyys josta ei pääse pois.
Olen mies, olen nähnyt sut.
Sulla ei ole huolenpäivää seuraavasta prinssistä koska niitä ois tulossa ovista ja ikkunoista.
 
Kun ei oikeen jaksa. Kun ei mulla ole enää mitään odotettavaa. Kukaan ei odota enää mua, eikä mulla ole ketään jota odottaa. Kukaan ei laita ihania viestejä työpäivän aikana eikä kysy miten menee. Ei ketään kenen kanssa hassutella ja olla pöljä ei ketään joka ottaa kainaloon. Ei ketään jota halia ja pussailla ja olla kainalossa ja rapsutella toisen masua. Ei ole kuin musta tyhjyys josta ei pääse pois.
voi pikkunen sua siella *halaan isosti*

Me ootetaan sua taalla :)...ja kysytaan miten menee. Tiian, ei ole sama asia ollenkaan mutta kuitenkin sun on hyva tietaa, etta sulla on elamassas ihmisia jotka on aidosti susta kiinnostuneita ja jotka aidosti susta valittaa ja tahtoo auttaa sua, kun on vaikeeta, ja nauraa hekotella sitten kun on sen aika.

...ja sa menetat niin paljon siina, jos et pida ittestas huolta. Sen verran on jaksettava, sen verran on itteaan rakastettava. Vaikka vain toiselle lapsekkaasti nayttaakseen, etta ma parjaan. Parjaan!

Hommaa unikaveri, semmonen unimaskotti :). Oon tosissani, se auttaa kun menee nukkumaan itekseen,etta on etes joku lyttyyn halattu Nasunen, mita...halata entista lyttysemmaksi.
 
Tilanne nyt on vaan se että ei ole ollut aikaa ja kyllä mä sen tiedän kun olen sen kanssa elänyt että miten paljon toisella on kiiruita.
Vaikka ois miten kiireitä niin tommosta ei vaan voi siirtää kovin pitkälle. Sullehan tuo on kidutusta kun saat katsella niitä kamoja. Jossain kohtaa pitää lopettaa olemasta kiltti ja ilmoittaa että kamat on haettu päivään x mennessä tai voit hakee kamat roskiskatoksesta.
 
Tinkulle iso halaus täältäkin. Kuten tässäkin on sanottu, aika parantaa sitten joskus mutta sitä ei aina tiedä kauanko siihen menee. Kuukausia vai vuosia. Aina jotain myös särkyy ja jää jälkiä sydämeen.
Kaikki nämähän tuntuu nyt paskapuheilta tiedän sen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä