The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Eikä mulla ole hajuakaan mitä rupeen nyt tekee. Kun ei mua kiinnosta mikään hyvä jos töihin jaksan tän paskan keskellä mennä ja sekin on siinä ja siinä jaksanko.
 
No kovettaminen ja kovettaminen.
Oli mulla helvetinmoinen kynnys vaihtua perheenisästä nukkumaluukussa majailevaksi juopoksi, mutta aika paikkailee haavoja eikä mun sydämeni ole kiveksi muuttunut.
Pää on kylläkin muuttunut puuksi.
Aika se on joka paikkailee sen kiveksikin muuttuneen sydämen.
Muistan vain että tuntui paskalta kun joku sanoi että no, aika auttaa.. Vitutti lähinnä silloin kyseinen elämänviisaus. Lopunperin olikin niin, vaikka silloin ei siltä tuntunutkaan.
 
Yinksu
Mua vituttaa kaikki noi kliseet et kyllä aika auttaa tulee vielä se oikea aika parantaa ym ym . Mitä hiton väliä niillä on jos jää yksin loppuelämäksi? Miksi kaikki muut ja muilla meinaan nyt omaa lähipiiriä jne niin on miehet ja lapset ja ne on selvinny vaikka ja mistä yhdessä vaikka olis voinu erotakin. Mitä mä olen tehnyt että mä en saa kun hetken onnen?
 
Mua vituttaa kaikki noi kliseet et kyllä aika auttaa tulee vielä se oikea aika parantaa ym ym . Mitä hiton väliä niillä on jos jää yksin loppuelämäksi? Miksi kaikki muut ja muilla meinaan nyt omaa lähipiiriä jne niin on miehet ja lapset ja ne on selvinny vaikka ja mistä yhdessä vaikka olis voinu erotakin. Mitä mä olen tehnyt että mä en saa kun hetken onnen?
Ei ne ole kliseitä, ne on tosia.

Mä olen siin mielessä huono sanomaan, että ittellänihän on täs mennyt viisi vuotta hukkaan.
Enkä ole tehnyt mitään parantaakseni tilannetta.

Mut jos en saa juomista elämästäni pois, niin ei tää tästä koskaan miksikään muutukaan.
 
vierailija
:)
Uusiseelantilainen hotelli on kieltänyt pukeutumisen elastaanista eli Lycrasta valmistettuihin pyöräilyshortseihin tiloissaan. Kiellosta kertoo The Telegraph -lehti.

- Saamme mukavan joukon asiakkaita tänne, osa heistä vanhempia ihmisiä, ja kun he yrittävät keskittyä aamupalaan, he haluavat nähdä makkaroita vain lautasellaan, Saunders perustelee.
 
Yinksu
Ei ne ole kliseitä, ne on tosia.

Mä olen siin mielessä huono sanomaan, että ittellänihän on täs mennyt viisi vuotta hukkaan.
Enkä ole tehnyt mitään parantaakseni tilannetta.

Mut jos en saa juomista elämästäni pois, niin ei tää tästä koskaan miksikään muutukaan.
Ei vaan jaksa taas alusta... Toipua ja etsiä tai olla etsimättä. Enhän mä tuotakan etsinyt se vaan tuli mutta jos pitää yhtä monta vuotta odottaa niin kuolema siinä tulee ennen.
 
Hyvä ak jos meinaat lopettaa sen ryypiskelyn(y)
Kolme päivää sitten kadoin puolikkaan jallun viemäriin ja päätin laittaa korkin kiinni.
Just sillä mä ton sulle sanoinkin, että jos mä jatkan juomista, niin mulla kertyy elämäni vain lisää niitä hukkavuosia.

Ihan sama se on sydämensä kovettaneilla. Ei semmoiseen kukaan voikaan tulla. Se on semmoinen itseään toteuttava ennuste.
 
Itsekkin tiedät että toi on totta vasta sitten kun voit sanoa saman "Kolme VUOTTA sitten.."

Hatunnoston arvoinen teko silti ja toivon todella että kolmen vuoden päästä voit noin sanoa.
Mä tiedän sen. Päivä kerrallaan eteenpäin se on rämmittävä.
Ja toihan siinä just on, että jos tänään totean, niin ei se tänään auta mihinkään mitään. Mut jos pysyn viinasta irti, niin ehkä ensi vuosi voi jo näyttää paremmalta kuin edellinen. Tai ehkä menee se kolme vuotta ennenkuin mikään muuttuu.
Mut jos en pysy irti viinasta niin mikään ei tule koskaan muuttumaan.
Sehän hommasta tekeekin hankalaa koska viinahan "palkitsee" välittömästi. Otat pullon viinaa niin olotila muuttuu oitis. Jos et ota, niin välttämättä aikoihin huomaa minkään muuttuneen.

Siks mä ton tinkuliinillekin sanoin. Niin kauan kun sydän on kiveä ei sinne tule kukaan. Sen pitää ensin sulaa. Ja kun se kivettymä on poissa niin voi silti mennä aikoja, että sinne ei löydä ketään.
 
Holmo ja horho ilmottautuu :D*huiskuttaa kaikille*

Ei hiivatti mun kanssa, mie oon nauraa kakattany itelleni aamusta alkaen..tosin toi jumalattoman kiukkunen ja joku mutanttikaktus tuolla kurkussa hiukan arsyttaa ja laittaa aanenkin ihan semmosiin syvyyksiin etta melkein piti heratessaan tarkistaa toi varkkitilanneo_O:confused::D

Noy voriis, tilanne pysyny samana:D(kaikkee makin hopisen:alien::notworthy:)

Mutta siis - jotenkin kaaosaamu takana. Olin onnistunut eilen illalla sitten havittamaan reissukassinikin - pienen pyorimisen ja sadattelun jalkeen loysinkin sen mutta sen verta kummallisesta paikasta etta piti ihmetella etta olinko ma eilen paissani vai olinko :D...ja siis en ollu, vaikka aamuolo nyt oli kaiken hihityksen seka paattomana kouhottamisen tiimoilta taas semmosta itkettavimmat kotivideot- osastoa :barefoot:...No, sitten mulla oli jo farkutkin hukassa, loytyi!, ja onnistuin poksauttamaan kylpparista semmosen helkatin ison loisteputken, rakspoks vaan! Hitto, kun saikaytti...

Nyt on uus valaistus jo paikallaan ja reinossa uudet mutteritkin(y)...eipa tarvinnu reinolla kaupungilla ajella kuin ihan muutamat mutkat kun rupes peffassa kylma rinki tuntumaan et kaikki ei oo kunnossa. Renkaat jylis korvissa poishuonosti. Ei muuta kuin hieromaan aivonystyroita ja muistelemaan, etta missa on lahin rengasliike ja sinne sitten pjaiskoo puhumaan ja rapsyttelemaan:geek::D...ja nyt on kuulkaas semmoset mutterit, etta ei tartte pelata vauhdissa renkaitten viillettavan reinon ohitte (tuli sitten omin silmin nahtya, etta ihan huulilla mentiin:eek::notworthy:, jannakakkamomenttia ollu tarjolla siis yllinkyllin...suojelusenkuli ollu taystyollistettyna, my bad:notworthy:)

Jooh, pikainen citykierros tehty siis, nyt hetki huilaamista ja muuta ajateltavaa ennen kuin tuikkaan jaapuikon paakkoseeni ja ryhdyn eittamatta itkun kera hommiin...mutta nyt teeta kehiin ja heiii, ihanaa aurinkoista lauvantakipaivaa Sulle :)!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Holmo ja horho ilmottautuu :D*huiskuttaa kaikille*

Ei hiivatti mun kanssa, mie oon nauraa kakattany itelleni aamusta alkaen..tosin toi jumalattoman kiukkunen ja joku mutanttikaktus tuolla kurkussa hiukan arsyttaa ja laittaa aanenkin ihan semmosiin syvyyksiin etta melkein piti heratessaan tarkistaa toi varkkitilanneo_O:confused::D

Noy voriis, tilanne pysyny samana:D(kaikkee makin hopisen:alien::notworthy:)

Mutta siis - jotenkin kaaosaamu takana. Olin onnistunut eilen illalla sitten havittamaan reissukassinikin - pienen pyorimisen ja sadattelun jalkeen loysinkin sen mutta sen verta kummallisesta paikasta etta piti ihmetella etta olinko ma eilen paissani vai olinko :D...ja siis en ollu, vaikka aamuolo nyt oli kaiken hihityksen seka paattomana kouhottamisen tiimoilta taas semmosta itkettavimmat kotivideot- osastoa :barefoot:...No, sitten mulla oli jo farkutkin hukassa, loytyi!, ja onnistuin poksauttamaan kylpparista semmosen helkatin ison loisteputken, rakspoks vaan! Hitto, kun saikaytti...

Nyt on uus valaistus jo paikallaan ja reinossa uudet mutteritkin(y)...eipa tarvinnu reinolla kaupungilla ajella kuin ihan muutamat mutkat kun rupes peffassa kylma rinki tuntumaan et kaikki ei oo kunnossa. Renkaat jylis korvissa poishuonosti. Ei muuta kuin hieromaan aivonystyroita ja muistelemaan, etta missa on lahin rengasliike ja sinne sitten pjaiskoo puhumaan ja rapsyttelemaan:geek::D...ja nyt on kuulkaas semmoset mutterit, etta ei tartte pelata vauhdissa renkaitten viillettavan reinon ohitte (tuli sitten omin silmin nahtya, etta ihan huulilla mentiin:eek::notworthy:, jannakakkamomenttia ollu tarjolla siis yllinkyllin...suojelusenkuli ollu taystyollistettyna, my bad:notworthy:)

Jooh, pikainen citykierros tehty siis, nyt hetki huilaamista ja muuta ajateltavaa ennen kuin tuikkaan jaapuikon paakkoseeni ja ryhdyn eittamatta itkun kera hommiin...mutta nyt teeta kehiin ja heiii, ihanaa aurinkoista lauvantakipaivaa Sulle :)!
Jos ikinä törmäisin routakatin kaltaiseen naiseen niin kosisin välittömästi :)
 
tinkunen armas...

Ela ainakaan erakoidu ja kaanna selkaasi ystavillesi. Sa tarvitset heita nyt ja - kliseinen kuin onkin, sori siita, mutta se on myos niin totta!- hadassa ystava tunnetaan :). Joten - puhu ja purkaudu, kasittele erosi...ma voisin ystavana vahan moksahtaakin, jos jalkikateen kuulisin toisella olleen todella pahan tilanteen eika olis mulla sanallakaan sanonut, etta tarvii olkapaata...

Ja vaikka sekin on kulunutta ja kliseista, niin ajalla nyt vain on se parantava vaikutus :). Mita enemman etaisyytta saat asiaan tavalla jos toisella, niin se vain tekee hyvaa. Nythan sulla on aarimmaisen stressaava tilanne menossa, kerran joudutte viela kohtuu tiiviistikin olemaan toistenne kanssa tekemisissa mutta - asialliset valit ja jos mahdollista niin niukkasanaista keskustelua.

Sa tarviit nyt olkapaita, tassa on tarjolla ainakin yksi ja monta!, seka muuta ajattelemistakin. Eli - pida ihmeessa kiinni tyopaikastasi, vaikka nyt senkin ajatteleminen tuntuu tyolaalta, mutta sa saat siihen nyt tarkeeta arkirutiinia. Ja mene ihmeessa pyytamaan kaverin koiraa lainaksi lenkeillesi, liikkuminen on iso apu - ma tiian ton ihan kokemuksesta. Ja - sun on myos pidettava itsestasi huolta eli rakastaa itseas enemman kuin koskaan. Muista syoda! Eron aikana sita laihtuu huomaamattaan ja nuupahtaa hirveen helposti, kun velloo siina kurjan olon suossa...siella muuten viihtyy vaarallisen hyvin mutta siita on pyristeltava pikimmiten pois, koska siina sairastuu vain pahemmin. Joten - onhan safkaa ja herkkuja jaakaapissa vai lahenko tulemaan kaupan kautta luokses :)?

Oot rakas, muista se. Ja hetki kerrallaan eteenpain hengittaen, vaikka se nyt sattuukin*halaan sua*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä