The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Onko sulla koiraa? Jos ei ja pystyisit pitämään, niin koira tekisi sulle hyvää. Eläintä rapsutellessa suurimmat murheet painuu taka-alalle.
Ei ole koiraa. Yhellä tutulla kyllä on... kävi itelläkin mielessä et jos saisin vaikka sitä käydä moikkailee tai lenkittää. Ainoa vain että se koiran omistaja on eräs entinen tapaus että liekö sit järkevää. Tosin meillä on ihan hyvät välit nyt vaikka ei olla oltu tekemisissä ihan hetkeen. Muilla ei ole koiria eikä kissojakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei ole koiraa. Yhellä tutulla kyllä on... kävi itelläkin mielessä et jos saisin vaikka sitä käydä moikkailee tai lenkittää. Ainoa vain että se koiran omistaja on eräs entinen tapaus että liekö sit järkevää. Tosin meillä on ihan hyvät välit nyt vaikka ei olla oltu tekemisissä ihan hetkeen. Muilla ei ole koiria eikä kissojakaan.
No mutta, hankit itsellesi koiran?
 
Yinksu
Oikea ystävä kyllä ymmärtää ja jaksaa tukea. Mutta ollaanhan me täällä. Voidaan ainakin rupatella ja sillä lailla kannatella sua.
Mutta jos mä joka päivä itken hänelle tai häiritsen muuten aina kun paha olo niin kauanko jaksaa. Edellisen vakavan suhteen päätyttyä piinasin ihan alituiseen. Tää oli toinen vakava suhde mun elämässä ja toivoin että olis ollut pysyvä.
 
Ei mun psyyke kestä pitkään sellasta. Pitää ruveta kovettamaan sydäntä että kukaan ei pääse enää satuttamaan. Ei sillä, meni kauan ennekun tätäkään päästin lähelle ja uskalsin luottaa ja antaa sen hauraan sydämen mutta enää en uskalla.
Sydän on nyt jauhelihalla ja paranee aikanaan. Älä koveta itsellesi lian kovaa kuorta. Jää moni ihana asia ja ihminen kokematta.
 
Viimeksi muokattu:
Yinksu
Sydän on nyt jauhelihalla ja paranee aikanaan. Älä koveta itsellesi lian kovaa kuorta. Jää moni ihana aia ja ihminen kokematta.
En mä tarvii kun yhen pysyvän ja oisin ton halunnu sen olevan. Ja se olisi ollut pysyvää jos... no ei syyllä ole väliä mutta kumpikin meistä tietää että jos asiat olis menny eritavalla tai pysyneet samalla tavalla niin tuskin tätä olisi tapahtunut.
Kyllä se sydän kovettuu ihan itekseen kun ei ole enää varaa ottaa " turpaan".
 
Tinksullekkin siperianhusky niin loppuis ajatelmat öö kaikesta kun kohta olisi kenneli takapihalla ja valmistaudutaan Finnmarkin kestävyyskisoihin.Palkka menee lyhentymättömänä paikallisen lihakauppiaaan tilille kun hää kippaa muutama sata kiloa luita ja lihoja pihalle viikoittain.

Tuolle avatarilleni tulee justiinsa kaveri :love: Lapset pittää opettaa mushereiksi, ite rupian siihen hommaan sitten kun on koko kenneli koossa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei mun psyyke kestä pitkään sellasta. Pitää ruveta kovettamaan sydäntä että kukaan ei pääse enää satuttamaan. Ei sillä, meni kauan ennekun tätäkään päästin lähelle ja uskalsin luottaa ja antaa sen hauraan sydämen mutta enää en uskalla.
Tolla ittensä kovettamisella tekee ittelleen suunnatonta vahinkoa. Sydän voi olla sirpaleina mutta ei se oikein kivikään voi olla.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Yinksu
Ei me haluta olla ilman sua, höpsä.
Mun on vaan niin paha olla. Olin jo hetken onnellinen ja elämää täynnä nyt ei ole jäljellä kuin varjo entisestä.
Musta ei ole yksineläjäksi. Mä tarvitsen sen toisenkin muuten mä en ole kokonainen ja onnellinen. Koko sen ajan kun olin yksin niin en ollut onnellinen. Sitten ihan puskista onni käveli eteen mutta vain viipyäkseen hetken ja poistui yhtä nopeasti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä