The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sama homma.
Tosin mulle ei kukaan kievu kaikkia kun olen mies. Kärsin yksin.
..piru vie, mita teille sanoo?! Tai sitten jos sanoo jotakin, niin melkein lukematta, sisaistamatta torpedoijaan alas, kun.."..mie oon mies/nainen ja varmasti oon iankaikkisuuteen asti yksin ja elefanttina.."...anteeks:barefoot:

Et sakaan yksin jaa. Et varmasti. :)

Elaminen vaatii uskallusta kuten rakastuminen ja rakastaminen. Ja varmasti siina pettyy mutta se miten siihen suhtautuu, onkin jo toinen juttu. Etta mita oikein haluaa, mita on valmis luovuttamaan, joustamaan, hyvaksymaan. Tulla puolitiehen vastaan :)

Uhkapeliahan se on. Mutta - mun mielesta kannattavaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
..piru vie, mita teille sanoo?! Tai sitten jos sanoo jotakin, niin melkein lukematta, sisaistamatta torpedoijaan alas, kun.."..mie oon mies/nainen ja varmasti oon iankaikkisuuteen asti yksin ja elefanttina.."...anteeks:barefoot:

Et sakaan yksin jaa. Et varmasti. :)

Elaminen vaatii uskallusta kuten rakastuminen ja rakastaminen. Ja varmasti siina pettyy mutta se miten siihen suhtautuu, onkin jo toinen juttu. Etta mita oikein haluaa, mita on valmis luovuttamaan, joustamaan, hyvaksymaan. Tulla puolitiehen vastaan :)

Uhkapeliahan se on. Mutta - mun mielesta kannattavaa :)
 
Minkähän kukan vois jo viedä haudalle ? Ei orvokkia. Ruusubegonia vai kestäskö krysanteemi jo?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä