The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
En vaan jaksa enää uskoa mihinkään.Mä en vaan jaksa... ei tätä sydäntä korjaa enää mikään. Ei ne kliseiset sanat-anteeksi vain- nyt auta koska ne on vain tsemppi sanoja ja mä en jaksa enää tsempata. Satutettu ihan liian monta kertaa... ihan liian monta. En jaksa enää, en vaan jaksa.
 
En vaan jaksa enää uskoa mihinkään.Mä en vaan jaksa... ei tätä sydäntä korjaa enää mikään. Ei ne kliseiset sanat-anteeksi vain- nyt auta koska ne on vain tsemppi sanoja ja mä en jaksa enää tsempata. Satutettu ihan liian monta kertaa... ihan liian monta. En jaksa enää, en vaan jaksa.
Usko itseesi ja elä elämääsi. Et sä siihen muita tarvitse!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
En vaan jaksa enää uskoa mihinkään.Mä en vaan jaksa... ei tätä sydäntä korjaa enää mikään. Ei ne kliseiset sanat-anteeksi vain- nyt auta koska ne on vain tsemppi sanoja ja mä en jaksa enää tsempata. Satutettu ihan liian monta kertaa... ihan liian monta. En jaksa enää, en vaan jaksa.
Et sa tietenkaan nyt jaksa uskoa mihinkaan. Koska sattuu liiaksi.

Siksi on surtava. Rauhassa, ajan kanssa. Itkettava ja huudettava. Kirottava. Ja itkettava lisaa. Kipuiltava.

Mutta sa selviat. Ja sen sa tiiat. Sydankin korjaantuu. Ei toki ehjaksi mutta korjaantuu kuitenkin. Jotta on valmis :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Yinksu
Et sa tietenkaan nyt jaksa uskoa mihinkaan. Koska sattuu liiaksi.

Siksi on surtava. Rauhassa, ajan kanssa. Itkettava ja huudettava. Kirottava. Ja itkettava lisaa. Kipuiltava.

Mutta sa selviat. Ja sen sa tiiat. Sydankin korjaantuu. Ei toki ehjaksi mutta korjaantuu kuitenkin. Jotta on valmis :)
Mä korjailin sitä monta vuotta ja vihdoin tuli vastaan se jolle uskalsin sen täysin antaa mutta lupauksesta huolimatta rikkoi sen.
 
Mä korjailin sitä monta vuotta ja vihdoin tuli vastaan se jolle uskalsin sen täysin antaa mutta lupauksesta huolimatta rikkoi sen.
mmm.

Rakkaus antaa ja se ottaa. Se antaa voimia mutta se myos tekee heikoksi. Se parantaa ja se myos rikkoo.

Mutta se ei lupaa mitaan.

Ja siita huolimatta vaikka se ottaa, laittaa noyrtymaan, satuttaa ja hajottaa eika edes lupaa mitaan, niin. Sita vain tarvitsee :)

Koska rakkaus on elama ja elama on rakkaus. Suurin mahdollinen voima, mika pyorittaa tata kaikkea. Eika sille voi mitaan.

Onneksi :)
 
Yinksu
Tietäisittepä miten kovan työn takana oli taas luottaa ja uskaltaa antaa sydämensä toiselle. Sain ymmärrystä ja hyväksyttiin juuri sellaisena kuin olen. Kuten sanottu niin kulaan ei iknäkoskaanmilloinkaan ole kohdellut niin hyvin kuin nyt kohdeltiin. Mitä nyt sitä paskaa sitten loppumetreillä oli mutta muuten.
 
vierailija
En vaan jaksa enää uskoa mihinkään.Mä en vaan jaksa... ei tätä sydäntä korjaa enää mikään. Ei ne kliseiset sanat-anteeksi vain- nyt auta koska ne on vain tsemppi sanoja ja mä en jaksa enää tsempata. Satutettu ihan liian monta kertaa... ihan liian monta. En jaksa enää, en vaan jaksa.
Niin. olisko pitänyt sitten jäädä sellaisen tyypin kaa joka ei ole se oikea sulle?
 
Tietäisittepä miten kovan työn takana oli taas luottaa ja uskaltaa antaa sydämensä toiselle. Sain ymmärrystä ja hyväksyttiin juuri sellaisena kuin olen. Kuten sanottu niin kulaan ei iknäkoskaanmilloinkaan ole kohdellut niin hyvin kuin nyt kohdeltiin. Mitä nyt sitä paskaa sitten loppumetreillä oli mutta muuten.
...ma luulen etta meista jokainen tietaa, mita se on...kun sydansurun jalkeen yrittaa jollain tavalla pienesti ja pelokkaasti antaa toiselle nahtavaksi niita omia arkoja murusiaan.

Ma tiedan. Sita pelkaa pirusti. Etta taas satutetaan. Ja sita epailee ihan hulluna toisen vaikuttimia ja sanoja ja tunteita. Kyseenalaistaa torkeasti ja siten myos loukkaa toista samalla. Ja fyysista kosketusta jopa kavahtaa...

Pelkaa rakastumista ja pelkaa rakastamista mutta pelkaa myos sita etta jaa siita paitsi.

Hassua.

Mutta. Et voi olla varma, etteiko elamaasi astu toista ihmista, joka antaa sun olla sina, semmoinen ihana kuin olet :), ja joka rakastaa.

Eika paasta irti :)

Hyvia ihmisia, miehia, on olemassa :). Vaikka et sita juuri nyt uskokaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä