The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ketjuun. Kaunis ja aurinkoinen aamu :love:
Aamupuuro mussutettu ja lääkkeet otettu,nyt ku sais kahvia :coffee:
 
...mulla alkoi viikonloppu jo nyt :eek:(y)! Ja heti rupes mielessa surramaan taa viisu, joten laitan korvamatotekeleeksi teillekin kiertoon - lallaspyy vaan :D


Aamu alkoi kylla niin eriparivillasukilla ja "onks pakko nousta jos ei jaksa"- tunnelmissa, ihan vasy eukko kompi peiton alta esiin...ja todellakin vaistelin peilia :D...Enka ma oo vissiin tahan paivaan vielakaan herannyt, tottoroo- olo on ja pysyy, paakkonen on ihan hattaraunivajekanniolossa etta heikunkeikun vaan!

No, toivottavastipa saan viikonlopun aikana tuota univajetta tasoitetuksi. Ma meinaa lahden tassa johonkin aikaan iltapaivasta reissuun tien paalle - varoitusta siis pukkaa, nainen ratissa ja viela perakarryn kanssa, siunaa ja varjele:eek::D!! Ipanat paasevat tahoillensa riekkumaan yokylailyviikonlopun merkeissa, intona ainakin viela eilen illalla olivat asiasta...mene ja tiia sitten, miten hurjaa kannykkakuormitusta sitten onkaan tiedossa :)

Maisemanvaihdos on kylla enemman kuin paikallaan. Vaikka - se on luvannutkin pakkasta ja jaatavaa kelia ja mahdollisesti mukamas jotain lumisadettakin, mihin tosin en usko patkaakaan. Mutta kylma tuolla ulkona on, sain kiskoa aamusella sujuvasti vain toppatakkia paalle...tosin ma liehuttelinkin menemaan sitten semmosella turhan ohkasella paitulilla...mutta ei yhtaan turha ollut. Jeps, tiedossa siis toivottavasti hapettumista ja korvienvalituulettumista, sikalimikali se nyt ylipaataan on mahdollista mulla...toki toi reissu on myos raskas, henkisesti, mutta se nyt vain on tehtava, aloitettava jostain..naita reissuja kun on edessa useammastikin.. Kyyneleilta ja semmoselta henkiselta onttoudelta en varmaan vaistelemaan pysty, mutta - tiedan, etta se on mulle vain hyvaksi ja puhdistavaa. Teen itseni siivousta :)

Eli mulla ois tassa pienta reissukassin pakkaamista edessa. Musaa mukaan runsaasti seka kirjakin ellei jopa pari. Ipanoita ootellaan ja sitten on the road :)...onneksi ei tarvii yksin lahtea, kerrankin onnistui jarjestamiset oikein ja esimiehet olivat juonessa mukana. Hyva huomata, etta se joustamisen vara toimii toisinkin pain, arvostan :).

Taas ei ole mitaan mittaa meikalaisen hopotyksilla mutta siis - tahdon toivotella sulle, Sulle :)!, ihanaa, rentouttavaa viikonloppua :). Muistahan hellia itseas, ota aikaa vain ja ainoastaan itelles ja tee jotain sellaista mika tuntuu hyvalta...tai ole tekematta :D. Pida hauskaa eniveis (y). Nauti elosta ja olosta :)<3
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Toivottavasti Freezecatti saapi nukuttua ja levättyä viikonloppuna,ettei enää ole ihan tötteröö ja mukavaa reissua toivon koko porukalle ja samoin kaunista viikonloppua. :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä